vrijdag 22 maart 2013

Preview/Persbericht: New Nailpolish by E.L.F.

Eyes Lips and Face brengt een aantal nieuwe producten uit, die inmiddels al via de webshop te bestellen zijn. Eyes Lips Face is een mooi budget merk voor niet alleen nagellak, maar ook make-up en dergelijke.
Er zijn vele soorten nagellakjes verkrijgbaar voor een zeer betaalbare prijs (de meeste lakjes kosten €2,50) en zijn er in verschillende soorten. Vandaag krijgen jullie van mij een preview te zien van een aantal nieuwe producten die nieuw zijn. Kijken jullie mee?



New Nailpolish... by E.L.F.
'Eyes Lips Face brengt een volledig nieuw trendy en uiteraard onmisbaar glitter kleuren gamma uit. Ze kosten €2,50 per stuk.' 

Zeg je glitters, dan zeg je Sarah! Iedereen die mij een beetje goed kent, weet dat ik kick op glitter. Zeker glitter nagellak vind ik geweldig. Als ze dan ook nog eens erg budget zijn ben ik helemaal verkocht. E.L.F. Komt met een aantal nieuwe kleurtjes uit. Klik hier om te bestellen. Deze kleuren heten:
- #1588, Gold Star
- #1586, Dream Maker
- #1585, Love Me
- #1589, Chic Confetti
Ik vind ze er erg leuk uit zien en zijn zeer betaalbaar. Degene waar ik het meeste naar uit kijk is de lak 'Chic Confetti'. 

E.L.F. Nagellakbox, Limited Editie 'Nail Cube'.
'De kleine geliefde box uit de VS is bij ons! In een clever en 'ronduit' praktische verpakking, meer dan 14 verschillende nagellak om sito presto te adopteren. €15,- Per Stuk.' 

Toen ik de foto hiervan zag, was ik gelijk onder de indruk. Hoe leuk is dit om cadeau te doen/te krijgen? Super gaaf toch! Ik ben wel fan hiervan en wat is de prijs goedkoop! Je betaalt iets meer dan een euro per lakje.... dat is best heel goedkoop. Deze is hier te koop.  Bekijk hier onder een leuk promotiefilmpje!

Ik ben wel nieuwsgierig naar een aantal producten. Het is een mooi en goedkoop merk dat (helaas) alleen via de webshop te verkrijgen is. Zelf ben ik er al een tijd fan van en zijn de lakjes zeker een must-have! Wat is jullie ervaring met dit merk en wat vinden jullie van deze nieuwe lakjes?

5 opmerkingen: