maandag 25 maart 2013

Shoplog: DA, Kruidvat, W7, Budget Store

Het is weer tijd voor een shoplogje! Vandaag laat ik jullie eentje zien die van meerdere dagen. Dit heeft te maken omdat ik met een trouwerij in Almelo was en ze daar andere winkels hebben dan wij. Daardoor heb ik ook nog wat producten gekocht, maar om twee shoplogs te maken vond ik een beetje onnodig. Enjoy!


Shoplog: DA, Kruidvat, W7 en Budget Store
Dit is een deel van de producten die ik gekocht heb. Er zijn nog vier nagellakjes die ik ook had gekocht, alleen was ik vergeten te fotograferen. Dus vandaar dat ik die even apart heb gefotografeerd. Op deze manier is het ook overzichtelijker!


W7
Ja ik was in Almelo en ik zag een Op is Op Voordeelshop! Ik wist meteen dat ik naar binnen wilde, ben naar de nagellak afdeling gerend en heb twee lakjes gekocht. Eentje daarvan stond al een lange tijd op mijn wishlisht, maar omdat we geen voordeelshop hebben in onze omgeving, was het lastig deze te kopen. Aangezien het altijd geldt dat deze lakjes twee voor de prijs van €5,00 is, besloot ik er dan ook twee mee te nemen. Hieronder alvast een kleine sneek peak.
71, Cosmic Purple
Omdat het dus twee halen was voor de prijs van €5,00 zat ik erg te twijfelen voor de tweede lak. Er waren zulke mooie lakjes! Ik kon echt niet kiezen, dus heb ik mijn vriend maar laten kiezen... haha:) Daarom heb ik dit lakje gekocht. Het is een ontzettend mooie glitterlak met een paarse ondertoon en paars met blauwe glitters erdoor. De lak is echt niet geschikt als gewone lak, dan heb je maar liefst drie lagen nodig voor een volledige dekking. Het droogt wel ontzettend snel! Alle W7 lakken kosten €3,95 per stuk en hebben een inhoud van 15ml (wat ontzettend goedkoop is). 

97, Lava Flow
En hier ging het dan uiteindelijk om. Dit lakje wilde ik al zo'n lange tijd hebben! Het is een onwijs mooie en unieke lak met een witte/yoghurt achtige basis. Er zitten rode en blauwe glitters door en dekt zeer goed in twee lagen. Het doet me wel een beetje denken aan Golden Rose Jolly Jewels, nummer 110. Het is toch anders, maar het heeft er iets van weg. Al bestaat deze lak wel langer! (misschien inspiratie uit op gedaan? Haha). Ik hou van deze lak!


DA Drogisterij
Sindskort heeft de DA een aantal nieuwe lakjes toe gevoegd aan hun collectie. De Color and Shine-lijn bevat hele aparte en mooie kleuren. Dit kleurtje had ik van mijn moeder gekregen, omdat het matchte voor de trouwerij!:) 
004
Helaas heeft dit lakje geen naam, maar wat ben ik onder de indruk van deze goede dekking! Het dekt perfect in twee royale lagen, droogt snel en door de applicator is het gemakkelijk aan te brengen. Ik hou van deze oranje kleur! Kost €2,99 en heef teen inhoud van 9ml.

Kruidvat
Al een tijdje geleden zag ik via NailpolishHeaven de nieuwe Essence Imageplates. Deze vond ik er ontzettend leuk uitzien en wilde ze meteen hebben, maar iedere keer waren ze maar niet binnen! Het heeft geloof ik wel een paar weken geduurd voordat ik ze dan eindelijk in bezit had. Twee nieuwe mooie imageplates, waar binnenkort een review over komt! Ook heb ik nog een prachtig lakje van Rimmel London gekocht.
Rimmel London, Cocktail Color; 150 Cutie Colada
Jullie konden er al een paar foto's van zien bij mijn artikel van gisteren (Mooie Combinatie), maar toch hoort hij in de shoplog thuis. Een ontzettend mooie gifgroene glitterlak. Echt geschikt als topcoat en niet als basislak! Dekt in drie tot vier lagen als basislak... niet echt een aanrader dus;), maar wel als mooie topcoat. Brengt prettig aan en droogt redelijk snel. Me likes!!! Normaal gesproken kosten deze lakjes €6,99. Alleen heb ik het gekocht voor €4,99 bij de Kruidvat!:). Heeft een inhoud van 8ml.
Essence Imageplates
En dan heb ik ze eindelijk hoor, de twee nieuwe Imageplates van Essence. Wat vind ik deze ge-wel-dig! Het laat een goede eerste indruk achter. De grootte trekt mij erg aan en ze zien er diep uit gesneden uit. Ik ben sowieso altijd wel fan van deze imageplates, maar de laatste tijd nog meer! Wat vinden jullie van de nieuwe imageplates, heb jij ze al gespot?

Budget Store
En als laatste heb ik nog vier unieke lakjes gescoord bij een Budget Store op Zuidplein. Ik loop er iedere dag langs als ik naar school ga en zo nu en dan kijk ik eens even of ze iets nieuws hebben, toen zag ik daar nieuwe lakjes in het assortiment staan van La Femme. Alleen anders dan je normaal gewend bent van La Femme. Vierkant en een vrij standaard uiterlijk, in plaats van het ronde wat je normaal gewend bent. Ik was er nieuwsgierig naar en nam vier lakjes (voor €1,50 p.s.) mee en ze hebben allemaal een inhoud van 16ml. Wat erg goedkoop is! 
Wat ik er wel bij wil zeggen, is dat het me niet lukt om goede foto's te krijgen van de potjes. Het is waarschijnlijk hiervoor te laat, dus deze komen een andere keer online! Enjoy!
01 (Blue Hearts)
Hoe schattig is deze nagellak? Ik vond het er zo mooi uitzien, alleen een beetje jammer dat ze deze niet ook hadden in het rood/roze! Zou erg leuk zijn voor Valentijnsdag... Deze lak heeft een glitter basis (geldt voor alle lakken) en heeft blauwe hartjes erin. Het is lastig aan te brengen, maar zou erg mooi zijn met een Nail Art. 
05 (Gold Hearts)
Toen ik dezelfde variant zag in goud, moest ik deze ook hebben. Ziet er erg mooi uit en geldt hetzelfde als bij de bovenstaande lak, goed als nail art te gebruiken!
07, (Gold Stars)
Ook nam ik deze mee naar huis. Dit zou een ontzettend mooie lak zijn voor bijvoorbeeld Galaxy Nails of iets dergelijks. Ik vind dit een van de mooiste! De rest is hetzelfde als bij de bovenstaande lakken.
11) Purple Stars
In eerste instantie wilde ik deze eigenlijk niet meenemen, maar ik vond hem er zo mooi en uniek uitzien dat ik het toch maar deed. Dit is zeker een lak die ik nog niet in mijn stash heb zitten! 


Zo dat was weer een shoplog, wat vonden jullie van de producten die ik gekocht heb? Wat hebben jullie de laatste tijd zoal gekocht? Let me Know!

8 opmerkingen:

  1. Super leuk wat je gekocht hebt!
    De kleuren zijn echt heel leuk!
    xxx Iris http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk aankoopjes vooral die laatste van W7
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lakjes, helaas heb ik geen DA of een winkel die W7 verkoopt in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Lava Flow wil ik ook nog steeds :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, Lava Flow is echt heel mooi!
    En die lakjes met die hartjes zijn ook erg gaaf. Ben benieuwd naar de plates van Essence!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lakken! Ik heb laatst ook mijn eerste W7 lakken gekocht en ben er helemaal weg van! Ook die laatste lakken zien er heel leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen