woensdag 23 oktober 2013

Review: 4x W7 nagellak

Ik ben gek op W7, de lakjes zijn origineel, hebben en grote variatie aan kleuren en zijn ook nog eens super betaalbaar. Daarnaast hebben ze ook nog een grote hoeveelheid, wat wil je nog meer?! Ik heb al eerder eens wat geschreven (zoals: What's In My Stash) en ik raak er maar niet over uitgepraat. Vandaag laat ik jullie vier nieuwe beauties zien die ik gekocht heb toen ik in Bergen op Zoom ging shoppen (echt een walhalla voor nagellak liefhebbers, zoveel winkels waar je nagellak kan kopen). 


Review: 4x W7 nagellak
In totaal laat ik jullie vandaag vier kleurtjes zien. Een foto met een basiskleurtje zodat je hem kan zien als topcoat, maar ook uiteraard zonder basiskleur. Op die manier heb je een goede impressie van de lakken.
De lakken die ik jullie ga laten zien zijn: 1) 123, Moonlight; 2) 136, Pink Debris; 3) 137, Pink Shard; 4) 157, Pink Flakes.


De Resultaten
In totaal krijgen jullie van mij dus drie roze nagellakjes te zien en één blauwe nagellak. Dit zijn allemaal lakjes die je het best kan gebruiken als topcoat, vandaar dat je dus een foto krijgt hoe de lak is als topcoat en de andere foto zonder nagellak. 
1) 123, Moonlight
Kunnen jullie je de prachtige Kleancolor lakken nog herinneren die ik hier liet zien? Ik heb in totaal drie nagellakjes de holocolectie van Kleancolor. Deze behoren absoluut top mijn top, mooiste glitter lakjes allertijden en nu heb ik er eentje die er heel dichtbij in de buurt komt. Dat is het lakje Moonlight van W7, een prachtige en oogverblindende donkerblauwe holografische glitterlak. De lak heeft een donkerblauwe basis met veel verschillende kleuren glitter zoals, paars, zilver en donkerroze. Een pareltje voor het creeëren van de mooiste nagels!

2) 136, Pink Debris
Pink Debris viel me meteen op in het schap. Het schap in onze stad is veel kleiner en die in Bergen Op Zoom is behoorlijk groot, waardoor ik dus lakken zag die ze niet bij ons hadden. Zo ook deze, een prachtige rosé gouden glitter lak met heel veel miniscule holografische glittertjes. Toen ik thuis kwam, merkte ik echter dat ik er al eentje had die er op leek. Tsja, je had het waarschijnlijk al geraden maar hij lijkt inderdaad erg op Catrice 'Kitch Me If You Can'. Ach, het is in ieder geval veel goedkoper en meer inhoud. Dus heb alvast een back-up!

3) 137, Pink Shard
En dit is de lak waar ik in eerste instantie voor naar de kassa ging. Wat een prachtige lak is dit. De lak hebben jullie al kunnen zien in 'Mooie Combinatie' en is ook echt wel een topper. Door de grote variatie aan glitter doen ze me denken aan de Goledn Rose 'Jolly Jewels'. 

4) 157, Pink Flakes
Pink Flakes is zo'n lak die prachtig staat over iedere nagellak. Vooral als nagellak met een rozige basis, maar doordat de basiskleur van de lak vrijwel niet op valt. Staat iedere lak prima met deze en kan dit ontzettend mooi zijn. Ik vind deze ook erg prachtig!


W7 is te koop bij de Voordeelshop en kost €2.99 per stuk.
Als je ze per twee koopt, zijn ze €5,00 voor twee.
Allemaal zijn het toppers en vind ik ze prachtig. Mijn favoriet is duidelijk Pink Shard, door de enorme variatie aan glitters. W7 is een aanrader voor meiden die niet al te veel geld willen uitgeven aan nagellak, maar wel graag leuke en mooie nagellakjes willen.

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi allemaal! En dat voor zo'n zacht prijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lakken ben zelf ook fan van w7!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je fan bent van w7! Binnenkort opent w7 cosmetica een webshop in NL waar je alle producten van w7 kunt bestellen! hou de Facebook pagina van w7 cosmetica in de gaten! https://www.facebook.com/pages/W7-Cosmetica/122788984589816

    BeantwoordenVerwijderen