zaterdag 19 oktober 2013

Reminder Winactie: Doe jij al mee?

Deze week heb ik het erg druk met werken, bloggen en noem het maar op. Daardoor ben ik niet in staat geweest om het artikel van gisteren online te plaatsen (sorry!). Ook voor vandaag heb ik vrij weinig tijd gehad, dus vandaar deze reminder.... want de winactie geldt nog steeds.

Winactie: Een leuk nagellakpakketje
Jullie willen uiteraard weten wat je kan winnen en wat je daarvoor moet doen! Ik heb de afgelopen weken heel erg mijn best gedaan om een leuk pakketje samen te stellen en ben er wel erg tevreden over. De volgende producten kun je winnen:

Wat kan je winnen?
- 1x Essence Special Effect Topper (nr15, Glitter On Me)
- 1x Sally Hansen Diamond Strength (nr220, Crystal Beading)
- 1x GOSH Frosted sand look (01, Frosted Silver)
- 1x Essence Sparkling Sand (nr156, me and my lover!)
-1x Essence Sparkling Sand (nr163, hey nude!)
- 1x Essence Sparkling Sand (nr165, here's my number)
- 1x Mia Secret Crackle Topcoat (nrCK11, Pastel Blue)
- 1x Mia Secret Crackle Topcoat (nrCK14, Burgundy) 


Aangezien dit een winactie is. Moet je er uiteraard wel wat voor doen. Ik ga het je niet heel lastig maken, maar je moet je aan de volgende regels houden:
- Volg mij op bloglovin' (laat me weten welke volger jij bent en je naam)
- Volg mij op Youtube (laat me weten wat je naam is)
- Laat een bericht achter met een reactie waarom jij graag dit zou willen winnen (in het originele bericht. Klik hier)
Ook zou ik het erg waarderen als je het volgende nog zou doen:
- Like mijn pagina op Facebook (geef je naam door)
- Wordt GFC volger (door je aan te melden via een google-account (geef je naam door)
- Volg mij op Instagram @Myfantasticnails (ik volg altijd terug).


Deze winactie zal lopen tot en met 27/10/13 tot 23.59. Daarna zal ik de uitslag van de winactie z.s.m. bekend maken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten