vrijdag 4 oktober 2013

Nail Art Tutorial: Bunny love, voor dierendag (Filmpje)

Zoals ik al aangegeven had op mijn facebookpagina. Liet ik weten dat wij heel lang zonder internet gezeten hebben. Pas rond een uur of tien vanochtend deed het internet het weer. Helaas moest ik nog van alles doen waardoor ik geen mogelijkheid gehad heb het filmpje te uploaden. Echter is het nog altijd dierendag en is het tijd om mijn Nail Art aan jullie te laten zien. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en laat vooral weten wat jij ervan vindt!


Nail Art Tutorial: Bunny Love (Filmpje)


Deze nail art is geïnspireerd door ons konijntje! (Een Nederlandse Dwerghangoor, zooo schattig!) en moest ik gewoon speciaal voor vandaag maken. Het konijntje zelf is geïnspireerd door de volgende nail art tutorial: klik. Meliney is een geweldige nail artist voor beginnende nail artiesten! Vergeet vooral haar kanaal niet te bekijken:).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten