woensdag 9 oktober 2013

Mooie Combinatie: Essence+NYC

Vandaag laat ik jullie weer een Mooie Combinatie zien. Dit keer gaat het om een combinatie met twee merken waar ik zelf erge fan van ben. Vooral het merk NYC is er toch eentje die mij de laatste tijd erg verrast heeft. Kijk mee!

Mooie Combinatie: Essence+NYC
Dit hoe de uiteindelijke combinatie zal gaan worden. Door de donkere basiskleur, komen de enorme variatie aan glitters naar voren waardoor dit effect echt een Supernova effect krijg/ Benieuwd naar de kleuren die ik gebruikt heb? Stay Tuned;)
Als basis heb ik een lak gebruikt van de Essence Be Loud! Trend Editie. Deze was ontzettend populair en ook ik vind hem erg mooi. Echter bij het uitproberen van deze lak, dacht ik dat de lak grijs zou zijn. Bij het swatchen bleek hij jammer genoeg grijs/bruin te zijn. Dat zorgt er wel voor dat deze combinatie ontzettend mooi is! De naam van de lak is trouwens 04) Like a Stone in the Wall. Ik heb hiervan twee lagen aangebracht en compleet laten drogen voordat ik de glitters aanbracht/
En als glittertopcoat heb ik deze Supernova glitter topcoat gebruikt. Deze is bijzonder populair en ik snap ook heel goed waarom, want de lak is gewoon bijzonder! Deze lak heeft een mooie witte basis met heel veel glitters. Door juist een kleur te gebruiken die niet in de glitters zit, komen ze allemaal super mooi naar voren. Hiervan heb ik één dunne laag gebruikt.
En uiteraard nog wat fotootjes om het jullie te laten zien van allerlei kanten. Een erg mooie glinsterende combinatie die je nagels net wat meer pit geven. I like this topcoat very much!


Wat ben ik er toch weer goed in geslaagd een mooie combinatie te vinden (haha). Ik ben helemaal weg van de NYC glitter topcoat. Deze is te koop voor €2,49 bij de Kruidvat. De Essence TE Like A Stone in the Wall is slechts tijdelijk verkrijgbaar voor €1,89 ook in de Kruidvat. Wat vinden jullie van deze combinatie en de lakken die ik gebruikt heb?

1 opmerking: