vrijdag 28 september 2012

Shoplog: Kruidvat, H&M, V&D, Ebay+Kiko nagellak

Het is weer tijd voor een shoplog! Dit keer een wat uitgebreidere shoplog dan normaal, vooral omdat er toch een aantal dingetjes zijn die me leuk leken even aan jullie te laten zien. Net als de 'Action-Shoplog' zijn er een aantal producten niet nagellak gerelateerd, ach dat vinden jullie toch niet zo erg? Nieuwsgierig naar wat ik gekocht heb? Kijk dan mee!

Overzicht producten
Dit zijn dus de producten die ik de laatste tijd heb aangeschaft. Zoals je ziet kon ik niet alles er even goed op krijgen en daarnaast staan de producten er niet op die ik via Ebay besteld heb. Deze zijn namelijk nog niet binnen gekomen. 

Kruidvat
Hoe kan het ook anders dan dat ik iets uit het Essence-schap heb gehaald? Als ik geld heb en ik heb iets op mijn verlanglijstje staan is dat het eerste waar ik naartoe loop. Het is goed, leuk en goedkoop! Beter kan toch niet? 
Het Special Effect Topper-lakje is een lakje dat ik al op meerdere blogs voorbij had zien komen en de foto's die ik toen gezien had, ik was verliefd! Echter door geld gebrek kon ik het me niet veroorloven dit lakje te kopen. Nu dus wel en wat ben ik blij dat ik hem gekocht heb! Dit lakje heet Holo Topping Please en naast de naam die erg leuk is, is het lakje echt fantastisch! Deze kost €1,89. Op de foto zien jullie ook nog iets anders dat op mijn wishlist stond. De nail art base voor het maken van je eigen nagellak met de Colour Pigments. Deze kostte mij €1,79 als ik het goed heb.
Natuurlijk kan ik niet expirementeren zonder de poeders gekocht te hebben. Deze poeders vond ik veruit de mooiste en met aanschaf van €2,59 per stuk vond ik het wel weer best. Op de bovenstaande foto zie je overigens dat ze er gebruikt uit zien. Geen zorgen, als je ze aanschaft zit er nog een plastic laagje over de gaatjes heen! De poeders die ik gekocht heb heten: 04, Broadwat Starlet; 12, Miss Piggy's Lollipop;17 Dory In Love. 
Wat vinden jullie van de pigments? Wat is jullie favoriet??? Ik ben overigens al bezig met het maken van mijn review! Deze zal komende week online komen te staan.

H&M
Aangezien ik toch in Rotterdam was voor de aanbieding van de Sephora-actie, wilde ik even langs de lingerie-afdeling van de H&M. Ik zag verschillende leuke lakjes voor een goedkope prijs, maar ik had al aardig wat geld uitgegeven aan nagellak en ik moest tien euro apart houden voor de Sephora-actie. Mijn matte topcoat van Essence was op, vandaar dat ik deze gekocht heb. De verpakking ziet er erg leuk uit en het potje riep me gewoon! Dit lakje kostte mij  €2,95. Daarnaast zien jullie een blauw/groenig kleurtje staan. Er waren drie kleurtjes van deze reeks. Bovenstaande, eentje met goudkleurige glitters en een rozig lakje. Dit vond ik veruit de mooiste en kostte mij €1,95.

V&D
Eindelijk!! Ik zat er al een tijdje op te verheugen, maar sinds afgelopen woensdag was het zover. De 3 voor 10 euro aanbieding van de Sephora. Nu zie je zes producten die ik heb liggen, ik heb ze samen gedaan met mijn zusje zodat we iets meer te besteden hadden. Op het bonnetje stond €80,50 terwijl we maar €20,- hoefden te betalen. Wij waren donderdag gegaan en ik moet je zeggen, er was al heel veel uitverkocht en ik zou zeker de eerste dag gaan. Hebben jullie al iets aangeschaft? Of laten jullie je het aan je neus voorbij gaan?  Deze actie is nog een paar dagen geldig.
Toen ik deze ring zag bij de Six-afdeling van de V&D moest ik hem gewoon hebben! Deze ring gaat over twee vingers en ik vond hem zo uniek. Ik was dan ook erg blij dat ik hem van mijn oma had gekregen. Deze ring kost normaal gesproken €5,95. 

Ebay
Deze twee producten heb ik via Ebay gekocht. De palette die je links ziet waren twee voor $0,99. Dit is ongeveer €0,90 en kan je hier kopen. De rhinestones die je rechts ziet heb ik voor $0,89 gekocht en kan je hier kopen. Er is niet echt een reden geweest dat ik deze producten heb gekocht, de palettes vind ik gewoon echt een must-have op het gebied van het werken met acrylverf en de rhinestones vond ik er gewoon prachtig uit zien. 

Kiko nagellak
Toen mijn zusje gisteren terug kwam uit Spanje en mij deze nagellak gaf, wist ik niet wat me overkwam! Wauwie, ze zijn echt zooo mooi. Ik had al heel veel van Kiko gehoord, maar dat ze zo tof waren had ik niet verwacht. Alle lakjes die je hier ziet kosten €1,50 per stuk. De lakjes die je ziet zijn: nrs 295, 338, 331, 389, 296 en 295. Ze hebben allemaal een inhoud van 11ml en zijn erg prettig om mee te werken. Ook hier ben ik bezig om een review van te schrijven. Ik hoop dat deze binnenkort online komt.
En net nadat ik dacht dat ze me al alles had gegeven kwam ze met dit krackle-lakje aanzetten. Hoe lief??!! Ook dit lakje kostte €1,50.

Zo dat was mijn shoplog van deze keer! Zoals je kunt zien heb ik een aantal producten aangeschaft van mijn wishlist. Erg handig, want zo weet ik precies wat ik wel en niet wil! Ik ga dit voortaan bijhouden, dit is voor mij handig en leuk voor jullie.
Ook ga ik proberen zoveel mogelijk lakjes te swatchen zodat die binnenkort online kunnen komen. Waar kijken jullie het meest naar uit en welk product is jullie favoriet??

3 opmerkingen:

  1. Je hebt echt superleuke dingen gekocht!
    En aaah, Sephora, goede deal die 20 euro :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke spulletjs! ik heb de holo topping ook hys prachtig!
    en ik ben erg benieuwd naar je reviews over de zelfgemakte lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd hoe die holo topcote uitziet!! Ik hoop dat je er een paar foto's van maakt want ik ben best nieuwsgierig!
    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen