donderdag 6 september 2012

My Wishlist:

My wishlist is een artikel dat ik al op verschillende blogs heb gezien. Dit artikel gaat over producten die je hebt gezien en die je graag wilt hebben. Dit leek mij leuk om ook eens te doen! Zo kunnen jullie dingen zien die ik graag wil hebben en misschien nog niet kenden. kijken jullie mee?

Overzicht Producten

Rock Muse Top Coat
Ik had hier al veel verschillende verhalen over gehoord maar toen ik bovenstaande foto zag was ik verkocht. Deze nail art ziet er toch super vet uit? Die Top Coat is zeker een must have.
Dit lakje is verkrijgbaar in alle kruidvatfillialen die NYC nagellak verkopen. Deze kost €2,29 en is in de meeste kruidvats al verkrijgbaar.


Full Metal Jacket
Normaal gesproken ben ik niet echt een super fan van de NYC nagellak, behalve voor marbling manicure. Daar zijn ze echt ideaal voor! Ik moet zeggen dat NYC mij echt verrast dit najaar de top coat is dit mijn favoriet van deze collectie. Ook deze lak kost €2,29 en is verkrijgbaar in de Kruidvat.


Essence Colour Art Pigments
Deze liggen inmiddels alweer een tijdje in de winkel, maar heb nog geen geld gehad om deze super leuke pigmenten te kopen. Vooral de glitters vind ik erg mooi! Deze kosten €2,50 per stuk en dat vind ik nog best duur! 



OH MY GOSH: Electric Pink
Gosh haar nieuwe betaalbare nagellak lijn. Deze nagellak kost €4,95 en trekt zeker mijn aandacht door alle frisse kleurtjes die ze hebben. Vooral deze babyroze nagellak vond ik zoooo mooi! Deze collectie is verkrijgbaar bij de Kruidvat.


Bourjois: mini's
Bourjois is een veel besproken nagellakmerk. Ikzelf heb tot nu toe nog niet echt de neiging gehad om van dit merk iets te kopen. Vooral ook omdat het vrij duur is. Gelukkig zijn ook zij erachter gekomen dat het tegenwoordig allemaal om budget draait en hebben ze deze mini's uitgebracht. Deze lakjes kosten €2,99 per stuk en zien er super leuk uit!


Dior: 'Kroko Crackle' 
Ja ik weet wat je denkt. Dior dat is toch superduur?? Ja dat klopt ook wel en normaal gesproken plaats ik vrijwel geen dure dingen, behalve als deze mij erg opvalln zo ook deze topcoat. Ik was helemaal verkocht toen Mascha deze plaatste.... vet!!! Deze Dior topcoat is onder andere verkrijgbaar bij verschillende duurdere parfurmeries. Deze topcoat is echter Limited Edition en verkrijgbaar voor €33,-. Behoorlijk prijskaartje dus, maar hij is wel ontzettend gaaf!


Essence: LE, Class of 2013
Ook de nieuwe Limited Edition van Essence wil ik graag in huis hebben. Ben heel erg benieuwd naar de kleurtjes! Per lakje gaat dit €1,89 kosten en is verkrijgbaar vanaf eind september/oktober.


Essence: LE, Top Coat
Als aanvullig op de LE die hier boven staat ben ik heel erg benieuwd naar deze top coat. Het heeft wel iets weg van Rock Muse en voor zover ik me kan herinneren is dit een van de eerste top coats in een LE van Essence sinds tijden.


Action: Max Stripers
Je leest het goed! Action gaat met de mode mee en ook zij hebben besloten stripers in huis te brengen. Ik heb al aardig wat positieve dingen gehoord over deze stripers. Er zijn in totaal zes verschillende setjes van drie stripers (dat is dus 18 stripers). Enkel turquooise is dubbel. Deze stripers zijn €1,35 per setje. Spot goedkoop natuurlijk!! 



Zo dat was mijn wishlist voor deze tijd. Wat heb jij al in huis of wat zou je graag in huis willen hebben? Laat je antwoord achter in een comment onder dit bericht! Ik lees altijd alle comments:)

1 opmerking: