woensdag 12 september 2012

Preview: Models Own, Mirrorbal Collection

Models own, een leuk betaalbaar nagellakmerk verkrijgbaar in de verschillende parfurmeriers zoals de Ici Paris. Sinds kort hebben ze een nieuwe collecte: Mirrorbal Collectie! Bij de ze naam moest ik gelijk denken aan glitter nagellak, dit klopt dan ook en er zitten aardig wat leuke lakjes bij. Kijken jullie mee?


Models Own: Mirrorbal collection
Hoe leuk ziet dit eruit? Ik was al gelijk nieuwsgierig naar de swatches van deze foto. Die heb ik dan ook even voor jullie op gezocht zodat jullie ze ook kunnen bewonderen, want zeg nou zelf.... ziet dit er niet gewoon tof uit?!!! Deze lakjes zullen rond de vijf euro kosten per stuk en zullen te koop zijn bij de volgende webshop: models own en voor ons Nederland zullen deze lakjes te koop zijn vanaf 3 oktober.

Swatches
Zoals ik net al zei, zijn ze pas vanaf 3 oktober verkrijgbaar voor Nederland. Vandaar dat ik op deze manier de swatches laat zien. Vinden jullie de swatches er niet super leuk uit zien? Het is ook wel handig dat alle namen boven de lakjes staan.
Zelf ben ik erg nieuwsgierig naar Hot Stuff en Disco Inferno...  Jullie?


Ik ben benieuwd naar deze lakjes! Ik heb al zeker wat positieve dingen over gehoord en ik ben benieuwd naar jullie mening!

1 opmerking: