maandag 20 augustus 2012

Update Blog+Wedstrijd Header

Zoals jullie misschien ongetwijfeld gezien hebben is mijn blog de laatste tijd veranderd. Zo heeft de achtergrond een rozig kleurtje gekregen, is de indeling veranderd en zijn er meerdere awards toegevoegd. Echter ontbreekt er nog iets, namelijk een nieuwe Header. Daarom leek het mij leuk een wedstrijd te organiseren voor jullie. Kijk mee!



De Wedstrijd
Bij een vernieuwde blog hoort natuurlijk ook een nieuwe header (banner). Een aantal van jullie zal ongetwijfeld super creatief zijn met photoshop, paint shop pro en noem het allemaal maar op. Nu ben ik zelf ook heel handig met dat soort programma's, maar heb ik gewoonweg de tijd er niet voor en er niet erg veel zin in om zelf een header te maken.
Wat is precies een header? Een header is een afbeelding bovenaan je website/blog, waarin jij duidelijk laat zien waar jouw website voor staat.
Het leek mij erg leuk om een wedstrijdje te organiseren voor jullie en de winnaar wordt automatisch 'In the Spotlights' gezet en de header van hem/haar wordt geplaatst bovenaan aan mijn blog. Er zijn natuurlijk wel een aantal  eisen waar deze wedstrijd aan moet voldoen.

Eisen:
- De header moet met nagellak te maken hebben. Het liefste met budgetmerken.
- Op de header moet vermeld worden: Nail Art with a Low Budget in lettertype naar eigen keuze.
- De lengte van de header maakt niet per see uit, de hoogte daarentegen mag maximaal 165px zijn!
- De kleuren moeten passen bij de rest van de blog.
- Iedere header moet het formaat jpeg hebben, hiermee krijg je een mooi resultaat.


Inzendingen:
- Inzendingen kunnen ingezonden worden naar: myfantasticnails@gmail.com tot 10-09-12! De winnaar zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.


Dus voel je je geroepen tot het creeëren van een leuke header en ben je handig met programma's als Photoshop? Laat je zelf horen en misschien staat jouw header wel bovenaan mijn website:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten