maandag 13 augustus 2012

I'm Back+Shoplog Luxemburg!

Hallo dames! Wat heerlijk weer om te kunnen bloggen. Mijn tweede vakantie zit er inmiddels weer op en ik ben weer terug. Ik weet niet of jullie geïnteresseerd zijn in een leuk verslag van mijn vakantie, net zoals mijn vorige vakantie (alleen dan met meer foto's en meer activiteiten).
Wel heb ik een mini shoplogje voor jullie in petto. Kijken jullie mee?




Zoals jullie kunnen zien zijn het slechts drie lakjes die ik heb gekocht. De foto is niet erg duidelijk, dit komt doordat het nu al vrij donker is en het niet echt een geschikte tijd is om foto's te maken.
Van links naar rechts zijn dit de volgende lakjes:
1) Basic, NR420 (Green Metallic kleurtje)
2) Sinful Colors, NR927 Nail Junkie (groene glitters)
3) Fairwind cosmetics, NR51 Velvet Navy (Blue Matt).


Het zal jullie ongetwijfeld zijn opgevallend at dit lakjes zijn die niet standaard in Nederland te koop zijn. Al is basic wel een wat bekender merk onder jullie, net als Sinful colors. Dit laatste lakje heeft mij €5,95 gekost. Normaal gesproken koop ik niet dit soort lakjes, maar dit vond ik zo'n mooi kleurtje en het heeft een inhoud van 15ml, lekker veel dus! Fairwind Cosmetics is een lakje waar ik zelf niet bekend mee ben en heeft een inhoud van 7ml, dit kostte mij slechts €1,29 en is zelfs goedkoper dan Essence. Basic bevat 5ml en kost €1,00.


Dit zijn dus de lakjes die ik heb gekocht. Ik heb expres weinig lakjes gekocht, omdat ik een aantal bijzondere lakjes wilde hebben en dat is mij gelukt! Ik ben er super blij mee en ik ben benieuwd of jullie swatches willen zien of niet. Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten