zondag 5 augustus 2012

Personal: Op Vakantie (ja alweer!)

Hallo dames! Ik ben net een week terug van Egypte en ik ga alweer op vakantie. Dit keer niet met het vliegtuig, maar vijf uurtjes in de auto naar Bungalowpark Domaine de la Sapiniere in Luxemburg.
Het is lang geleden dat ik echt met de auto naar het buitenland ging, alweer een paar jaar! De afgelopen jaren heb ik het zo druk gehad en geen tijd gehad voor de vakantie. Nu ga ik echter met mijn vader mee en gaan we weer met een ander deel van het gezin mee. Gelukkig gaat mijn vriend nu wel mee!



Over de vakantie
Van maandag 06-08 (ja morgen alweer!) tot maandag 13-08 ben ik op vakantie. Dit zal waarschijnlijk betekenen dat ik deze week geen tot weinig berichten kan plaatsen. Wees niet getreurd! Net als de vorige vakantie heb ik weer wat leuke berichten voor jullie in petto. Ik hoop dat dit een beetje compenseert met de week die jullie moeten missen.

De locatie
Heerlijk, middenin de prachtige natuur van Luxemburg zitten wij in het plaatsje Hosingen. Hosingen ligt op 50km afstand van de hoofdstad van Luxemburg.
Als je in het plaatsje Hosingen bent word je omringd door de natuur, dit plaatjes ligt op 500meter hoogte ten opzichten van de zeespiegel.



Wat te doen?
Deze camping is relatief gezien erg klein, maar er zijn genoeg dingen die je kan doen. Zo kan je onder andere tennissen, tafeltennissen, beach volleyballen en noem het maar op. Om dit plaatsje heen liggen er genoeg mooie plekken die je kan bezoeken.


Deze informatie heb ik van de volgende website vandaan (ik ben er zelf namelijk nog niet eerder geweest):  bron. Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat het een beetje lekker weer is. Misschien dat er later vandaag nog een post online komt en anders zie ik jullie volgende week weer. Groetjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten