woensdag 1 augustus 2012

Essence nieuw assortiment 2012 (update)

Al eerder liet ik jullie een kleine preview zien van de nagellakjes van Essence. Iedere dag neem ik wel een kijkje op hun website en vandaag ook. Ik kwam achter wel een hele leuke verassing!! Het nieuwe assortiment van de producten staan online. Benieuwd? Lees dan maar even mee!

Essence Colour and Change nail polish
Voor degene die het nog niet wisten. Ik houd van Essence. Ik ben er echt verslaafd aan! Het nieuwe assortiment ziet er zo vet uit! Essence komt met vier nieuwe lakjes in het assortiment. 
Volgens de Essence website zou deze nagellak super magisch zijn. Je brengt eerst één van de vier kleuren op je nagels en vervolgens het penseeltje (stap 2). Daarna zouden de figuren vanzelf moeten komen. Super!!! 
Deze nieuwe lakjes zijn verkrijgbaar in de volgende kleurtjes:

1) Wonderlicious Green (groen/blauw)
2) Kind of Magic (bruin)
3) Sweet Surprise (paars)  
4) Unexpected Galaxy (donkerblauw)

Ik ben hier heel erg benieuwd naar. Meestal als Essence namelijk iets leuks op de markt brengt hebben heel veel andere merken dit ook binnen de kortste keren in huis. Ik ben benieuwd of dat ook voor deze magische color change lakjes gaat gelden.


Essence Peel Off Base Coat
Wat ik nou zo grappig vind is dat Essence regelmatig een bepaald product heeft in de limited editions en die dan zo snel verkocht zijn en waar zo positief over gesproken wordt (denk maar aan de magnetics en de duo nail polish) dat ze deze niet lang daarna in het vaste assortiment brengen. Ik moet zeggen, ik had het al een beetje aan zien komen desondanks toch super gaaf dat deze base coat er in zit. Binnen kort hier een review over van de Ready For Boarding LE!


Essence Duo Stylist
Het is nog niet zo lang geleden dat Essence een dotting tool (waar je stipjes mee kan zetten) uit heeft gebracht en deze weer uit het assortiment heeft gehaald. Gelukkig is dit weer terug van weggeweest. Aan de ene kant een dun bolletje voor het plakken van rhinestones en aan de andere kant een iets dikker rondje voor het zetten van stipjes. Handig!


Essence Create Your Own Ring
Hoe maf?!!! Ben ik het ene moment zelf bezig met het schrijven van een artikel over het maken van nagellakringen, lees ik het andere moment dat Essence een basic ring uit brengt om het ook te kunnen doen. Het moet niet veel gekker worden of ik voorspel wat Essence uit gaat brengen. Top!!


Essence Club Coat
Ja je kent het vast wel toen je klein was. Die leuke glow-in-the-dark sticks of sterretjes. Vooral die sterretjes vond ik het leukste wanneer ik 's avonds ging slapen en mijn leuke verlichte plafond zag. 
Essence heeft daardoor een nieuwe inspiratie bron gekregen. Glowing in the dark nail polish top coat!! 
Als je 's avonds uit gaat en je wilt je nagellak een beetje oppimpen door niet lang te moeten wachten en toch een eigen tint te geven is dit dé oplossing.


Essence Special Effect Topper
Dit is niet echt geheel een verassing voor jullie. Vrijwel bij ieder assortimentvernieuwing brengt Essence nieuwe Special Effect toppers uit. Deze zullen de volgende namen krijgen:

12) Holo Topping, please (paars)
13) mrs and mr glitter (blauw)


Essence Nail Art Cracking
Ook bij deze zal het jullie niet verbazen dat er een nieuw lakje in het assortiment verschijnt. Dit lakje heet: nr06: Crack Me! Pearly Pink. Op het dopje staat 3D effect en ik ben benieuwd naar het resultaat hiervan. Jullie?


Essence Nail Art Magnetics
Ook bij deze is er een nieuw lakje in de plaats gekomen. Ook is het mij opgevallen dat de dop verandert is. Leuk! Dit bordeauxrode lakje heeft als naam gekregen: nr09 Magic Red Carpet.
Overigens heb ik nu gezien dat alle magnetic lakjes dit uiterlijk krijgen!



Persoonlijk ben ik heel erg benieuwd naar de Color Change lakjes. Het is mij opgevallen dat er steeds meer Stripers uit het assortiment gaan en daarvoor weinig tot geen meer terug komen. Ook is er geen vervangend lakje voor de Stampy Polish gekomen. Waar zijn jullie benieuwd naar?

2 opmerkingen: