zondag 27 januari 2013

Overzicht: Nail Arts 2012 -Deel 2-

Een tijdje geleden konden jullie al deel 1 hier lezen. Vandaag laat ik jullie deel 2 zien. Dit gaat om zowel persoonlijke nail arts als om nail arts die ik hier op mijn blog heb laten zien. Kijken jullie mee naar mijn nail arts van 2012?
Vandaag laat ik deel 2 van mijn Overzicht nail arts 2012 aan jullie zien. Op mijn facebook pagina kunnen jullie nail arts zien die ik niet hier plaats, maar sommige laat ik wel op mijn blog zien. Vandaag kunnen jullie deel 2 zien!

Overzicht Nail Arts 2012: Deel 2
Dit zijn de overige afbeeldingen. Het is overigens wel zo dat een aantal die hier tussen staan ook gemaakt zijn in de voorgaande maanden en andersom. Ik had namelijk alles random gedaan, het is dus zo dat een aantal afbeeldingen die je hier niet ziet. Wel hier ziet.

-juli-
Juli was voor mij mijn topmaand. Niet alleen op mijn blog bereikte ik mijn hoogtepunt, maar ook met het maken van mijn nail arts. Ik had namelijk tijd om veel nail arts te maken en ook om op klanten te werken. Vandaar dat ik er bij deze maand een aantal extra heb! Helaas is de kwaliteit van de foto's niet overal het beste, ik was toen nog een echte 'noob' in het maken van foto's. Haha!

-augustus-
Ook in augustus had ik veel inspiratie voor nail arts en ben ik flink aan de slag geweest! Bij deze nail arts is vooral Cutepolish mijn inspiratiebron geweest. Het was namelijk mijn bedoeling eenvoudige, maar leuke nail arts te maken en dat was naar mijn mening zeker gelukt! Kijk hier voor de Tutorial van het strikje.

-september-
En de inspiratie wilde maar niet stoppen! Ondertussen had ik al heel mijn facebook ondergegooid met nail arts en verbaasde het niemand meer dat ik twee keer per dag een nail art plaatste, haha. De Nail Art die ik maakte met de witte 'vlammetjes' was geïnspireerd door een Robin Moses nail art! De paarse nail art is geïnspireerd door Lolita-kleuren. Van deze had ik een tutorial gemaakt.

-oktober- 
Jaaa, dierendag! Ik denk wel dat dit een van de leukste creaties is die ik heb gemaakt. Hij is zooo schattig!!! Ook van deze nail art heb ik een tutorial gemaakt. De andere nail art heb ik gemaakt op een vriendin van mij!

-november-
Eigenlijk speel ik nu een beetje vals, want in de maand november was het erg rustig voor mij. Echter in de maand december heb ik best veel nail arts gemaakt en sommige heb ik weliswaar in december gemaakt, maar waren deze in het begin van de maand gemaakt. Vandaar dat ik ze toch maar bij december heb neergezet. Wat vinden jullie??? De Tutorial van de Pink Gradiënt Fairy is hier te vinden.

-december-
December was voor mij een hectische maand zoals jullie inmiddels wel weten. Ik heb die periode veel thuis gezeten en heb toen leuke dingen gemaakt voor onder andere de Kerst en de andere feestdagen. Welke vinden jullie het leukst? Klik hier voor de Kersttutorial. 


Dit was deel 2 van mijn nail arts 2012. Ik hoop dat jullie het leuke artikeltjes vonden en ik hoor natuurlijk maar al te graag welke jullie graag in een Tutorial vorm terug zouden willen zien! Laat me ook weten welke jij het mooiste vindt.

3 opmerkingen:

  1. Deel 2 is nog leuker dan deel 1! Echt heel gaaf, vooral die met dat kerstboompje vind ik echt geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nail arts zeg! Die van Decembier vind ik erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey leuk! ik volg jouw blog al een tijdje, zou je die van mij ook willen volgen?

    www.24olipstick.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen