dinsdag 29 april 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 16

Wie mij op Instagram volgt (@myfantasticnails) weet dat ik vlagen heb met het maken van foto's. Soms heb ik een week dat ik zoveel foto's maak dat ik niet meer weet waar ik precies moet beginnen en bij andere weken vergeet ik gewoonweg het maken van foto's. Deze week was een week waarin ik aardig wat foto's heb gemaakt. De enige dat ik ben vergeten een foto te maken was met 2e Paasdag. Helaas was ik die dag zelf te druk bezig met het organiseren van het eten dat ik volledig was vergeten een foto te maken. Best jammer, want het eten zag er heerlijk uit allemaal.

Get To Know Me: Instagram, Week 16
Naast de Elf Fantasy Fair en Pasen heb ik deze week niet stil gezeten. Mijn kamer was toe aan een grondige schoonmaakbeurt (eentje die je zo'n twee tot drie keer per jaar hebt), was ik veel aan het experimenteren met nail art, was het Koningsdag en ging ik zondag naar de Ikea in Delft (yes I know, again. Haha). Bekijk mijn foto's van deze week!

We beginnen gelijk de week maar met dinsdag, doordat ik maandag dus helaas geen foto's heb gemaakt. Mijn kast was ernstig toe aan een grote opruimbeurt. Dit is hoe hij er ongeveer halverwege eruit zag. Ik ben zeer tevreden met de netheid ervan en ik heb het systeem verandert, waardoor het nu ook netter blijft. Eindresultaat: 1 volle vuilniszak met kleding weggedaan. Ik voel me nu een stuk opgeluchter als ik in mijn kast kijk.
Woensdag was nagelswatch dag. Ik was bezig met de Golden Rose lakken swatchen die ik had gewonnen. Dit zijn er in totaal vier en ik had er zelf al eentje dus besloot ik een megareview te doen. Een nadeel, dit kost altijd wat meer tijd en meer werk dan slechts een of twee lakjes swatchen. Eerste twee lakjes zijn al geswatched, anderen zullen spoedig gedaan worden en dan komt deze review online.
De rechter nail art hebben jullie al meerdere keren voorbij zien komen op mijn instagram. Eindelijk was het zover en stond de review van dit kitje online. Ik kreeg een hoop leuke en positieve reacties op dit bericht. Ik ga dit vaker doen! 
Oké, dit ziet er in eerste instantie vrij rommelig uit allemaal, maar dat komt door de hoeveelheid glitters en de niet super-goeie kwaliteit van mijn camera op mijn mobiel. Hoewel ik de HTC One echt geweldig vind verder (nooit problemen, werkt prima) vind ik de camera echt prut. Alleen al hierom zou ik weer terug gaan voor een Samsung telefoon. In ieder geval maakte ik deze nail art en komt er uiteraard een filmpje van online.
\
Koningsnacht bracht ik nagenoeg alleen door. Mijn vriend was op dat moment weg en mijn familie ook. Ik bleef thuis en vermaakte mij prima met de film Hancock. Een leuke twist op het leven van een superheld. Niet de beste film ooit, maar als je gewoon eens een leuke film wil zien dan is deze zeker wel aan te raden. Ook natuurlijk omdat Will Smith erin zit!
Toen was de eerste Koningsdag daar! Deze begon vroeg en na de eerste vrijmarkt door zijn gelopen waren we allemaal wel toe aan iets lekkers en wat hoort er nou echt thuis op zo'n dag? Juist ja, Oranje Tompoucen. Deze zijn afkomstig van de Dirk en hoewel ze niet de lekkerste zijn, zijn ze lekker genoeg. Verder ben ik nog een vrijmarkt afgegaan en in de avond zou ik nog vuurwerk kijken, maar ik was zo moe dat ik niet eens meer mijn bed uit kon. Niks voor mij, haha!
Alsof we al niet ongezond genoeg deden gingen we zondag naar de Ikea in Delft. Ik vind dit een geweldige winkel en we maken er regelmatig een uitje van om naartoe te gaan. De vorige keer met Geocachen en nu ging ik er met mijn vriend naartoe fietsen. Een kleine fietstocht van 12/13km maakt je wel hongerig. Het was behoorlijk druk die dag, maar mijn vriend en ik vonden het een leuke manier om ons 4,5 jaar samen zijn te vieren! In totaal was de fietstocht zo'n 35km en goed te doen doordat het nagenoeg windstil was. Deze taart die je trouwens ziet is de Glutenvrije variant (ik ben even de naam kwijt). Erg lekker!


Dat was mijn week van afgelopen week. Genoeg gedaan en zeer gevarieerd. Wat heb jij deze week gedaan en hoe heb jij de eerste Koningsdag gevierd? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten