zondag 6 april 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 13

Vandaag is de instagrampost gewoon weer op zondag, zoals gewoonlijk! Deze week was het een lekkere rustige week waarin ik vooral genoten heb van het prachtige weer en ook veel ben gaan bloggen.

Get To Know Me: Instagram, Week 13
Deze week ben ik naar de stad geweest om nog wat dingen te kopen voor de Elf Fantasy Fair die er weer bijna aankomt, daarnaast ben ik vooral bezig geweest met nail arts maken en reviews schrijven en dat met dit prachtige weer. Heerlijk! 
Dit kwam ik vorige week tegen in de Kruidvat. Op de een of andere manier is de Limited Editie van afgelopen periode niet in de winkels gekomen en staat er nu deze display van de  Gel Nails At Home. Mocht je je afvragen wat er nieuw aan is, het zijn de starterskitjes die ze in eerste instantie niet zouden verkopen in Nederland. Uiteindelijk doen ze dit toch wel en het kost €9,99! Dan krijg je dus vier producten om de gelnagels mee uit te proberen. Onderaan de display staan de mini gellampen voor €19,00 dus voor nog geen €30,- heb je een mooie startersset. Mocht je je afvragen hoe het werkt klik dan even hier voor een volledige review. Dit setje ga ik ook gebruiken in de salon!
Op 1 april leek dit te mooi om waar te zijn. Toen ik naar de stad was gegaan, kwam ik een ontzettend leuk nail art kitje tegen bij de Bart Smit (review komt deze week online). Op de achterkant keek ik naar ingrediënten etcetera, toen viel mijn vriend ineens de houdbaarheidsdatum op. Het is dat ik dit de 31e kocht, maar anders zou ik zweren dat ik in de maling was genomen. Bijna 1000 over datum, ik zou eigenlijk terug moeten gaan naar de winkel om dit te laten zien haha!

Op woensdag swatchte ik de laatste twee Luxury Lacquers lakken van Catrice. Dit is denk ik wel mijn grote favoriet. Wat een prachtige lak en ontzettend duochrome. In het echt is hij nog vele malen mooier en dit is zelfs gedaan met slechts één laagje en binnen het huis gemaakt met weinig zonlicht. Prachtig! Het geeft je een heel luxe gevoel.

Donderdag ging ik lekker met mijn moeder en oma naar de Intratuin in 'S Gravenzande. Eens in de zoveel tijd gaan we hier naar toe, gewoon om wat inspiratie op te doen voor in huis en voor de gezelligheid. Na wat gedronken te hebben kwam ik deze quote tegen. Ik vond hem wel erg bijzonder!

En door onoplettendheid van mij kwam het artikel van die dag wat later online dan gepland. Ik plaatste alsnog het artikel en daar ben ik erg blij om, want ik kreeg een hele hoop leuke reacties. Gisteren was het allereerste artikel online gekomen. Mocht je deze gemist hebben, klik hier.

En eergisteren plaatste ik deze foto. Ik realiseerde me dat ik een hele hoop bundlemonster imageplates heb, maar er vrij weinig over geschreven heb of een nail art gemaakt heb. Het was dus tijd om er eentje uit te kiezen en deze te gaan gebruiken voor een nail art.Het leuke is dat deze foto gemaakt is met nog heel veel blauwe folies eroverheen, maar door een mooie filter te gebruiken kreeg ik dit mooie effect!

Na wat experimenteren van kleuren en het kiezen van de afbeeldingen, kwam ik uit op deze nail art. Inmiddels heb ik de kleuren toch nog een beetje aangepast om meer een Pasen-gevoel te geven! Uiteraard komt er een tutorial van online.

Ook plaatste ik gisteren nog deze foto van de Essence Prow White Glow basecoat.
Hij doet zeker wat hij belooft en voorkomt stainen van nagellak.

Gisteren plaatste ik deze foto, de gehele middag ben ik bezig geweest met een filmpje maken van een pasentutorial! Als je mij op instagram volgt (of net goed hebt opgelet), dan heb je wellicht al een idee hoe deze er enigszins uit komt te zien;). Dit keer heb ik geprobeerd om eens andere merken te gebruiken. Ik gebruik namelijk vrij vaak Essence en/of Catrice, maar daar heb ik dan ook het meeste  van. Dit keer dus even niet (behalve de basecoat dan).

Als je UPC hebt dan ben je wellicht bekent met het online TV kijken op horizon.tv. Voor degenen die het niet kennen, hier kan je gratis tv kijken als je UPC gebruiker bent. Geheel kosteloos! Erg handig, vooral als je niet naar je tv kan kijken of als je van alles aan het doen bent op je laptop. Toevallig zat ik tijdens het bewerken van mijn nail art filmpje Castle te kijken en bij een van de oudere afleveringen kwam ik 'Melissa' tegen van Pretty Little Liars! Mocht je je afvragen waarom ze er zo uit ziet? Ze speelt hier als model en was best wel heftig gekleed.

En ook vlak daarna merkte ik op dat één van mijn favoriete webshops Alice&Jo een winactie hield voor het hebben van 2000 volgers op instagram. Gefeliciteerd! Ze hebben het zeker verdient en ik ben dik tevreden over hun producten. Mocht je nieuwsgierig zijn wat ik zoal bij hen bestel heb dan kan je hier een kijkje nemen en ook hier. Naast Art de Lautrec en Sinful Colours hebben ze nog veel meer andere producten. Denk maar aan Barry M nagellak, EOS lipproducten en van alles en nog wat. Zeker weten de moeite waard een kijkje te nemen. De levertijd is overigens ook erg snel!


Zo dat was het weer voor deze week, ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden en ik ben benieuwd naar wat jullie deze week gedaan hebben!

1 opmerking: