zaterdag 12 april 2014

Preview: Essence, TE Cookies&Cream + Viva Brasil

Tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat ik niet eens een update had geplaatst over de huidige TE van Essence die in de winkels ligt. Deze heet Cookies&Cream. Daarnaast heeft Essence een TE aangekondigd in teken van het komende voetbalseizoen. Dan heb ik het uiteraard over het WK in Brazilië. Deze TE zal Viva Brasil gaan heten.


Preview: Essence, TE Cookies&Cream
Als eerste laat ik jullie de Trend Editie zien die op het moment in de winkels ligt. Er zitten een paar verrassende producten tussen kan ik je wel vertellen!

Cookies&Cream nagellak €1,99

Deze TE bevat vier nagellakjes die ons allemaal doen denken aan heerlijke cookies en cream! Ze zijn verkrijgbaar in de volgende vier kleuren:
1) 01; Cakepop, That's Top!
2) 02; Yummie, Yummie!
3) 03; Last Night A Cookie Saved My Life
4) 04; macaron, c'est bon!
Om heel eerlijk te zijn ben ik niet omver geblazen door deze lakjes. Ik heb dan ook geen enkel lakje mee naar huis genomen toen ik ze in de winkel zag staan.

Minivijl €0,99
Preview Essence Cookies & Cream
Hoe schattig ziet deze vijl eruit? Dat dacht ik dus ook toen ik hem zag liggen in de winkels. Ik ben gek op de Essence minivijlen en heb er al aardig wat. Ze vijlen dan ook erg fijn en daarnaast zijn ze erg mooi om te showen aan klanten. De voornaamste reden dat ik deze vijl meenam, was vanwege de geur, Echt waar, deze ruikt naar heerlijke koekjes. Me likes!
Deze vijl heet overigens:
1) 01; Keep Kalm and Have a Cupcake!

Handcrème: €1,99
Preview Essence Cookies & Cream
Als er iets uit dit assortiment is dat ik jullie van harte kan aanbevelen is het deze heeeeerlijke handcrème. Essence heeft zichzelf echt overtroffen. Hij voelt heerlijk aan, ruikt ontzettend goddelijk waardoor je direct trek krijgt in spekjes en koekjes en hij hydrateert mijn handen goed. Ja, deze kan ik aan iedereen aanraden.
De naam van deze handcrème is:
1) 01; Keep Kalm and Have a Cupcake!

Alhoewel ik niet zo onder de indruk ben van de nagellakjes, ben ik wel totaal verrast door de vijl en handcrème. Mocht je dus nog niet weten wat je wil kopen dan raad ik je deze twee producten zeker aan. Uiteraard heeft Essence meerdere producten uitgebracht deze kan je op internet zoeken.

Preview: Essence TE, Viva Brasil
Viva Hollandia! Dat zullen we binnenkort misschien veel gaan zingen tijdens het WK voetbal. Ikzelf ben grote fan van het EK en WK. Vooral als Nederland het goed doet en je je make-up+kleding zo gek kan doen als je maar zelf wil. Essence blijft niet achterlopen en heeft zich gericht op de vrolijke kleuren van Brazilië zoals groen, geel en blauw. Kijk mee naar deze TE!

Viva Brasil nagellak €1,59
Kijk het begint al goed met deze vrolijke kleuren! Als ik aan Brazilië denk, denk ik aan ontzettend felle kleuren zoals dit. Ik vind het alleen wel jammer dat ze niet met een leuk voetbal uiterlijk zijn gekomen. Een beetje jammer, maar goed.
De namen van de lakjes zijn:
1) 01; I <3 Brasil
2) 02; Everybody Salsa
3) 03; Ka-Ka-Karnival
4) 04; Cool Azul
5) 05; Yeah! Copcabana
De namen vind ik wel leuk bedacht, maar toch ben ik nog niet echt overdonderd door deze lakjes. Let's see what we got more.

Effect Nails Set €2,49
Hoe schattig! Ik vind deze effect nails erg leuk uitzien in dit doosje. Wat ik wel een beetje jammer vind is de prijs. Als je namelijk naar de action gaat, kan je ook glitters kopen voor een lagere prijs. Echter het effect is wel minder mooi, want dit zijn de zogenoemde 'Fairy Dust' glitters waar ik wel benieuwd naar ben. 
Deze kitjes hebben de volgende namen:
1) 01; Colour Parade
2) 02; Olá Brasil
Create Your Own Ring: €1,99
Kunnen jullie je deze ringen nog herinneren? Speciaal voor het voetbalseizoen kan je je eigen nail art creeëren op je ring. Erg leuk dat ze dat nu speciaal uitbrengen, dan heb je iets origineels om Nederland mee te supporten!

Dat was het weer voor vandaag. De reden dat ik dus beide TE's in 1 artikel heb gedaan, omdat ik het anders een beetje stom vond om ze apart in één artikel te doen. Welke producten lijken jou het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten