vrijdag 11 april 2014

15x... Easter Nail Art Designs

In de 15x, laat ik jullie 15 ontwerpen zien in een bepaalde categorie met een korte uitleg. Vorige keer konden jullie al lezen over 15 French Tip Ontwerpen en nu met Pasen in het vooruitzicht leek het mij leuk om het in het thema Pasen te doen.


15x... Paasontwerpen
Eieren zoeken, matses eten en een ongezond overheerlijk ontbijtje. Dan denken we toch allemaal aan Pasen. Of je nu gelovig bent of niet, iedereen viert dit vrolijke weekend en de een doet het weer anders dan de ander. Wij doen zelf altijd een heerlijke paaslunch of gourmetten met uiteraard echte paasproducten.


1)
Als ik aan Pasen denk, denk ik aan de Paashaas oftewel aan konijntjes. Als ik verder aan Pasen denk, denk ik ook aan zachte pasteltinten. Deze dame heeft wat mij betreft echt het Pasen gevoel op haar nagels terug laten komen.

2)
Als ik verder nog meer dieren met Pasen zou moeten benoemen zou ik denken aan een kuikentje. Waarom ook niet? Het zijn uiteindelijk de kuikentjes die echt eitjes leggen. Niet alleen verstoppen we de eitjes, we eten ze ook op. Chocola, of echt het maakt allemaal niet uit op Pasen!

3)
Easter Egg Nails Nail Art Tutorial & Pictures
We blijven nog even in het pastelthema. Het is wel duidelijk welke kleuren absoluut favoriet zijn met Pasen. Doen jullie deze nagels ook een beetje denken aan zelf beschilderde paaseitjes? Mij in ieder geval wel! 

4)
Als je niet zo'n fan bent van de paaseitjes, kan je uiteraard ook alleen gaan voor de pastelkleuren. Als ik namelijk pastelkleuren zie, voornamelijk in deze combinatie met een beetje mintgroen erbij dan moet ook wel een Pasengevoel op komen.

5)
Chalkboardnails is een van mijn heldinnen op gebied van nail art. Niet alleen maakt zij de prachtigste foto's, ze maakt ook de mooiste creaties. Ze weet altijd alles goed te combineren met elkaar en daar waar het anderen net niet lukt, lukt het haar wel. Deze pasen nail art is dan ook zeer goed geslaagd!

6)
Om nog terug te komen op het thema van de vorige keer. Zo kan het natuurlijk ook! Deze polkadots doen me heel erg denken aan paaseitjes. Hoe ontzettend vrolijk is deze nail art?
7)
Waar stop je je paaseieren in? Juist ja, in deze ontzettend schattige paasmaandjes. Ik vind ze heel erg leuk staan op har nagels, maar wat een gepriegel zo. Over echte kunstwerkjes gesproken zeg.
8)
De paashaas heeft de eitjes verstopt, kan jij ze vinden en in je mandje stoppen? Een betere pasen nail art is er bijna niet! Alles wat je van Pasen verwacht zit in deze nail art.

9)
Pastel, Easter, Spring, Nail Art, Zoya, Color Club, Barielle, Stripe Rite, Pink, Yellow, Blue Green, Banana Drop, Blu, Neely
En met deze vrij eenvoudige nail art steel je natuurlijk ook de show door gewoonweg simpele kleuren te gebruiken. Het is ook erg leuk dat ze gebruik gemaakt heeft van de polkadots om duidelijk te maken dat het gaat om Pasen.

10)
Dit vind ik denk ik toch wel de meest originele van alle 15 ontwerpen. Het is duidelijk dat het om het paasthema gaat. Je ziet de eitjes en de pastelkleuren, maar hoe ze de nail art bedacht heeft om te maken vind ik wel echt top.

11)
7040667109:Yahoo:photo
Simpelweg wat zigzag stripes en polkadots op je nagels doen het ook goed met Pasen. Ontzettend leuk, vooral als je korte nagels hebt.

12)
Dit is mijn tweede favoriet. Hoe origineel is het bedacht om een blauwe basis te nemen voor de lucht. Met de groene lak is er duidelijk een gradiënt effect te zien dat gras moet voorstellen en waarschijnlijk heeft ze met een dotting tool het konijntje gemaakt.

13)
Niet zo'n nail art heldin? Dan zijn deze nagels wellicht wat voor jou om tijdens Pasen te dragen. Drie kleuren, twee zigzags en vier stipjes. Simpelere kan bijna niet.

14)
Alles hetzelfde op iedere nagel? Dat kan natuurlijk ook, dacht deze dame toen ze tevreden was met slechts één paashaasje en een pastelroze achtergrond. Het heeft ook wel weer wat op je nagels.

15)
Om de 15x... af te maken heb ik gekozen voor deze nail art , want dit is uiteindelijk wat pas echt nail art en Pasen het beste om schrijft. Hoewel ik totaal geen fan ben van deze vorm van nagels, vind ik het wel erg leuk staan bij deze nail art.


Dat was mijn '15x...' voor vandaag. Laat vooral achter wat jouw favoriet is en laat je idee achter wat jij graag de volgende keer zou willen zien in de '15x...'. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten