woensdag 23 april 2014

Overige: Verlenging Winactie Instagram

Door het gebrek aan aanmeldingen (en eigen gebrek aan oplettendheid) heb ik besloten de winactie wat langer te laten lopen. Dit keer tot 30-04-14. Die dag daarna wordt er sowieso een winnaar gekozen!


Het zat er al een tijdje aan te komen, maar het is nu zover. Ik heb eindelijk 100 volgers op instagram, jeej! Ik vind het super dat ik in een zeer korte tijd (zeg maar een half jaar) al 100 volgers heb bereikt. Om iedereen te bedanken houd ik daarom een leuke winactie. Een kleine Sneek Peek hebben jullie al voorbij zien komen. Vandaag laat ik het hele setje zien. 


Winactie 100 volgers instagram!
Vandaag heb ik een hele leuke winactie voor jullie. De afgelopen winacties waren uitgesteld met verzenden van de pakketjes. Eentje had zelfs een klein probleempje. Gelukkig is dit opgelost, maar ben ik van plan zodra de winactie is afgelopen en de winnaar bekend is gemaakt dit pakketje diezelfde week nog te sturen. Benieuwd naar het pakketje? Klik dan op 'Lees meer'.

Wat kan je winnen?
Als klein kind wilde ik altijd al een prinses worden als ik later groot was (ik zal vast niet de enige zijn). Natuurlijk kon dit niet, maar het leek me toch superleuk. Iedere dag je haar mooi, een make-upje op doen dat perfect zit en uiteraard perfect gelakte nagels. Toen ik dit pakketje op Bol.com tegen kwam wist ik direct dat ik hem moest gebruiken voor een winactie. Zo kan je alsnog dat prinsesje zijn wat je altijd al hebt willen zijn. Wat kan je precies winnen?
1) Het Herôme Prinsessenpakket Basic
Dit pakketje is te koop op Bol.com voor enkele euro's. Hoe schattig is dit? Er zit een nagellakje in (die al meer waard is dan het hele setje? Een super schattige mini Herôme buffervijl, een heerlijke handcrème die echt goddelijk ruikt. Verder zit er nog een stappenplan in voor gebruik en een Herôme Prinsessen Adviesboekje. Dus kortom alleen al hierin zit:
- Herôme Prinsessen lak
- Herôme Buffervijl
- Herôme Handcrème
- Herôme Prinsessen Adviesboekje
- Herôme Stappenplan

2) Miss Sporty Nagellak
Wat betreft Miss Sporty is deze nagellak wel mijn meest gebruikte ooit. Inmiddels is die van mij bijna op en moet ik denk ik weer een nieuwe kopen. Dit is wat mij betreft de perfecte roze lak als basis voor een mooie prinsessen nail art.
- Miss Sporty nagellak nr113

3) Catrice LE, Sand'Sation
Om de winactie compleet te maken doe ik er nog dit nagellakje bij. Ik had deze per toeval dubbel gekocht en ik vond hem leuk om hem in deze winactie erbij te doen. Hij is werkelijk prachtig en juist doordat deze paar is krijg je een stoere girly look op je nagels.

- Catrice LE Sand'Sation C04 PLUMbeach


Wat moet je doen om kans te maken?
Dit is dus waar je kans op kan maken met deze winactie. Uitraard zitten er regels aan vast om kans te maken.

1) Laat een bericht achter in de comments dat je meedoet met deze winactie. Doe dit wel bij het originele artikel door hier te klikken.
2) Volg mij op instagram @myfantasticnails
3) Laat een bericht achter op instagram bij de foto die hier bij hoort (ga naar mijn instagram @myfantasticnails).
4) Laat overal weten onder welke naam jij staat, zodat ik weet wie je bent en dat je je overal aan gehouden hebt. 

Voor iedere winactie geldt dat ik iedereen die al eerder een bericht heeft achter gelaten op mijn blog voor de winacties, ik deze persoon een punt extra geef zodat zij meer kans maken. Dit geldt uiteraard niet voor degene die al eens eerder iets gewonnen hebben. Wil je extra kans maken op deze winactie? Dat kan, door de volgende dingen te doen:

1) Volg mij op facebook: van Myfantasticnails, als je dit al doet laat weten onder welke naam.
2) Volg mij op bloglovin: Klik hier, als je dit al doet laat weten onder welke naam of hoeveelste liker (als je dat nog weet).
3) Like het artikel op bloglovin'. 
4) Volg mij op Youtube: @myfantasticnails, laat ook hier weer weten onder welke naam.

Het is van belang dat je verteld onder welke naam (namen) je dit doet. Op deze manier kan ik controleren of je ook echt gedaan hebt wat je hebt gezegd. Indien dit niet het geval is laat ik je dat weten en zal je worden gediskwalificeerd.


De winactie loopt tot en met  zondag 13 april en een dag later zal ik de winnaar bekend maken. Vergeet vooral niet een berichtje hieronder achter te laten dat je natuurlijk meedoet. Jullie hebben nog ruim twee weken de tijd, succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten