vrijdag 9 mei 2014

Overige: Spam Je Blog #11

Ik had me nog zo voorgenomen om het vorige maand daadwerkelijk aan het einde van de maand te plaatsen, maar ook deze maand is het me weer niet gelukt! Ik ben namelijk onverwachts op vakantie gegaan, waardoor er afgelopen week niets online gekomen is. Geen zorgen, deze week staat er een hoop voor jullie klaar, maar nu eerst 'Spam Je Blog'.


Het einde van de maand nadert en dat betekent dus weer spam tijd! Spammen is normaal gesproken niet zo netjes om te doen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je graag wat bekender wil worden met je blog. Daarvoor is nu de mogelijkheid om je blog te spammen!


Spam je blog #11
Er zijn echter wel enkele regels waar je aan moet houden:
- Vertel wie je bent en waar je blog voor dient
- Plaats de link van je blog
- Have Fun Spamming!

Wie weet kom ik wel hele leuke blogs tegen en zal ik je volgen:). Kom maar op!

4 opmerkingen:

  1. Leuk om weer even te spammen.
    Op mijn blog komt nailart (waaronder oa louboutin nailart of disney nailart of watermarble) voorbij maar ook beauty reviews en beauty DIY’s zoals een nagelriem masker of een DIY nagellak remover (spons) potje, er komen soms wat shoplogs voorbij (meestal budget) en heb ik soms wat budgettips. I love low budget maar soms komen er ook high-end producten voorbij zoals van Lush of van Rituals of van de Bodyshop. Ik zou zeggen, neem een kijkje en ik vind het leuk om tips of tops van jullie te krijgen. Lieve groetjes Mandy http://mandybos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op vakantie gaan is een goed excuus :) Op mijn beauty & more blog vind je veel reviews, looks, filmpjes etc. Er loopt nu ook een winactie waar je een Sleek LE palette kan winnen. Kom je eens kijken op http://www.ceetje.nl ? Liefs Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt dat we mogen spamen! op mijn blog: lovewithessie.blogspot.com vind je van alles en nog wat met een persoonlijke twist. ik schrijf over nagellak, nail art, make-up, verzorging, looks en lifestyle. ook maak ik zo nu en dan een video over 1 van deze onderwerpen! neem eens een kijkje op mijn blog!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat we mogen spammen! Mijn blog heet http://saarenzo.wordpress.com/. Hierop verschijnen de laatste nieuwtjes op het gebied van beauty en fashion, plaats ik eerlijke reviews over beauty producten en deel ik mijn recepten. Het lijkt mij heel leuk als je een kijkje neemt op mijn blog! Xx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen