zaterdag 10 mei 2014

Mooie Combinatie: Sally Hansen & P2

Als ik al jaren fan ben van een merk dan is het wel P2. Helaas is dit merk niet verkrijgbaar in Nederland en alleen in de Duitste winkel DM (soort Kruidvat). Ontzettend jammer, want de lakjes die ik heb van P2 zijn ontzettend mooi en goed van kwaliteit. Eentje daarvan heb ik vandaag gecombineerd met een lak van Sally Hansen. Sally Hansen is op dit moment verkrijgbaar bij de Action voor €0,99 per stuk. Dat is natuurlijk geen geld als jij je bedenkt dat de lakken normaal zo'n €10-€15.- per stuk kosten in Nederland. Het gaat wel om een iets oudere collectie, maar hé! Wat maakt dat nou voor een nagellak liefhebber uit?


Mooie Combinatie: Sally Hansen & P2
 De lakken waar het omgaat zijn een glitterlak (wat het meestal is met dit artikel) en een creamy-lak. Deze twee heb ik gecombineerd en dan krijg je bovenstaande resultaat.

Als eerste heb ik twee lagen van de lak van Sally Hansen gebruikt. Dit is een prachtige donkerblauwe denimkleur die al goed lakt in één laag, maar een tweede laag maakt het wat egaler en donkerder dan bij gebruik van één laag. De lak die je hier ziet heet 'Resurrection'. Ik raad aan een basecoat bij het gebruiken van deze lak, anders verkleuren je nagels en dat willen we niet. De lak droogt supersnel, lakt fijn en dekt goed. Yup, zelf voor meer dan €0,99 is deze totaal de moeite waard geweest.

De lak die ik als glitterlak erop gedaan heb is op zichzelf al een prachtige lak, maar door de prachtige holografische glitters die er in zitten zijn erg mooi over een donkere lak, vooral ook door de paarse basis. Het holografische effect is goed te zien zonder basislak, maar met een basislak is het nog vele malen mooier! De lak heet '040, Just Fantastic' en is tegenwoordig ook te bestellen via Enchantra.com. Wel iets duurder dan normaal en daarnaast komen er ook nog verzendkosten bij, maar het is nog altijd goedkoper dan speciaal naar Duitsland gaan voor deze lak;).
Nog wat foto's gemaakt om te laten zien hoe mooi deze combinatie is. Het leuke aan de holografische lak is dat het zo ontzettend holografisch is, dat het zelfs in het donker nog goed te zien is hoe holografisch het effect is op deze nagellak. Erg mooi!


Ik heb uiteraard nog meer Sally Hansen nagellakken gekocht bij de Action en ik ga binnenkort een review plaatsen hiervan. Volgens mij geldt voor deze aanbieding Op=Op, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wat vind jij van deze combinatie?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie combi! Ik heb ook een aantal Sally Hansen lakjes gescoord, leuke prijsjes nu he ;)

    BeantwoordenVerwijderen