vrijdag 2 augustus 2013

Preview: Catrice LE, Eve in Bloom

Het is weer tijd voor een nieuwe Limited Editie. Dit keer van Catrice geïnspireerd door de prachtige rozen en de mooie kleuren. Klik op 'Lees meer' om de rest van het artikel te bekijken.
Wie zegt dat bloemen niet mooi kunnen zijn in het najaar? Catrice is het in ieder geval hier niet mee eens en door deze inspiratie hebben ze een aantal mooie nagellakjes uitgebracht. Deze laat ik vandaag aan jullie zien. Benieuwd? Lees dan verder!


Preview: Catrice LE, Eve in Bloom
De presentatiefoto ziet er al erg mooi uit. Ook heb ik op youtube twee ontzettend leuke filmpjes gezien die ik met jullie wil delen. 

De promo-video.
Ik zie veel kleuren als rood, paars, roze voorbij komen. Dit is natuurlijk wat je dan ook verwacht in de collectie. Voordat ik jullie het tweede filmpje laat zien, laat ik eerst de nagellakjes zien die je kan verwachten bij deze Limited Editie.
En wat ik vermoedde klopte dus ook. Catrice brengt veel roze tinten uit die erg warm neigen, maar ook paarse tinten die iets cooler neigen. Hebben jullie al gezien hoe schattig de dop eruit ziet? Ik ben ontzettend benieuwd!
Van links naar rechts krijg je:
C01) Bloomynous
C02) Floralilac
C03) Bed Of Flowers
C04) Rosebuddy
C05) Blossom Me, BlossomYou.
De namen vind ik erg leuk en de nagellakjes gaan (zoals gewoonlijk) de vaste prijs kosten van €2,59 per stuk). 
De laatste tijd komt er naast een promotiefilmpje, ook vaak een nail art filmpje van Catrice online. Vaak erg simpel en basic, maar ontzettend leuk te bekijken. Wat vinden jullie van dit filmpje?

Sorry voor de link, maar Blogger pakte het youtube-filmpje niet dus heb ik het even op deze manier gaan. Zodra deze wel pakt, zal ik dit aanpassen. Wat vinden jullie van deze limited editie?
P.S. Deze collectie zal vanaf september beschikbaar zijn en op=op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten