donderdag 22 augustus 2013

Mooie Combinatie: Essence+Catrice

Bij het testen van de nieuwe producten die ik onlangs heb gekocht. Heb ik een ontzettend mooi glitterlakje van Catrice gekocht. Ik wist gewoon dat ik deze moest uitproberen bij een mooi paars lakje. Hier kwam ik uit op eentje van Essence. Vandaag laat ik jullie weer eens een mooie combinatie zien!



Mooie Combinatie: Essence+Catrice
Door de subtiele glitters die in het lakje van Essence zitten, komen de glitters van Catrice mooi tot haar recht. Deze afwisseling maakt het erg leuk en speels, maar tegelijkertijd ook erg draagbaar. Houd er rekening mee dat grote glitters altijd wat lastiger op hun plek zijn te krijgen. In het echt is de kleur vele malen mooier dan je op de foto ziet. De camera geeft op de een of andere manier een blauwige kleur weer, terwijl het echt paars is. Ook pakt het de miniscule glitters niet helemaal.
Als eerste heb ik twee royale lagen aangebracht van het lakje van Essence. Deze heb ik al een tijdje, maar niet vaak gebruikt nog. Hierbij gaat het om lakje 133, oh my glitters! Een mooie zachte lila/paarse kleur met miniscule diverse rode/paarse gllittertjes erin. De dekking is goed voor twee royale lagen. 
Om de kleur van de glitters goed naar voren te laten komen en het lakje mooi te laten zien. Heb ik gekozen voor een nieuw lakje van Catrice. Het bevat grove glitters die een roségoud/paarse kleur hebben afwisselend met miniscule holografische glitters. De lak is ietwat lastig te verspreiden, maar zo mooi! Dit is lak 46, Hitch Me If You Can. Ook een ontzettend leuke naam trouwens. 
Het Essence lakje kost €1,69 en ik weet niet of deze nog op het moment in het assortiment zit, maar ik dacht van wel. Het lakje van Catrice kost €2,99. Dit lakje van Catrice is nog niet overal verkrijgbaar, doordat het in het nieuwe assortiment komt! 


Wat vinden jullie van deze combinatie? Welke van de twee lakken vind jij het leukste? Ook ben ik benieuwd naar jouw mening over het nieuwe Catrice lakje!

4 opmerkingen:

  1. Leuke combinatie inderdaad!
    Het paarse nagellakje is erg leuk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lakjes en leuke combinatie!
    Ik heb van de week ook die glitter topcoat van Catrice gekocht: hij is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! Voor het eerst sinds een tijdje ben ik weer eens onder de indruk van een mooi glitterlakje van Catrice:D.

      Verwijderen