zaterdag 8 maart 2014

Spam Je Blog: #9

Normaal plaats ik dit artikel aan het einde van iedere maand, doordat de maand februari wat korter is, heb ik besloten hem wat later te plaatsen dan normaal. In de maand maart zal hij uiteraard gewoon weer aan het einde van de maand zijn!
Het einde van de maand nadert en dat betekent dus weer spam tijd! Spammen is normaal gesproken niet zo netjes om te doen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je graag wat bekender wil worden met je blog. Daarvoor is nu de mogelijkheid om je blog te spammen!


Spam je blog #9
Er zijn echter wel enkele regels waar je aan moet houden:
- Vertel wie je bent en waar je blog voor dient
- Plaats de link van je blog
- Have Fun Spamming!

Wie weet kom ik wel hele leuke blogs tegen en zal ik je volgen:). Kom maar op!

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb samen met mijn zusje een blog over voornamelijk nagellak en nailart, maar we schrijven er ook af en toe over andere onderwerpen die we leuk vinden. Vandaar de naam: Not Only Nails! We zouden het leuk vinden als je eens een kijkje neemt!

    www.notonlynails.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik ben Mandy van http://mandybos.blogspot.nl en laat nailart, notd, beauty reviews, beauty DIY's en budgettips en low budget shoplogs voorbij komen op mijn blog. Zo heb ik er ook een "louboutin" nailart op staan. Neem een kikje en als je het leuk vind laat dan tips of tops achter. Lieve groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Mijn naam is Linda en trotse eigenaar van www.ohmybeauty.nl Zoals de naam al zegt, gaat deze blog voornamelijk over beauty. Je vind er heel veel nagellakjes, nail arts, reviews, filmpjes en nog veel meer! Neem dus gauw een kijkje.
    Liefs,
    Linda
    www.ohmybeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen