zondag 23 maart 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 11

Deze week stond vooral in het teken van editten, shoppen, werken aan mijn blog en uiteraard gewoon werken. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk foto's te maken deze week, maar dat is me niet heel goed gelukt. Kijk in ieder geval mee naar mijn afgelopen week!

Get To Know Me: Instagram, Week 11
Er zijn niet veel interessante dingen gebeurd deze week, maar toch kan ook deze week mijn instagram niet weg blijven en laat ik jullie de afbeeldingen zien die ik heb gemaakt toch nog zien.
Afgelopen week was ik een video aan het editten die deze online had moeten komen. Echter was er een probleem. Ik wilde nog een vijftal foto's maken, maar mijn camera was leeg. Ik wilde deze opladen en toen kwam ik erachter dat ik mijn oplader ergens had laten liggen. Handig! Een hele week vrij en dus geen fotos'gemakt, vandaar dat er wat minder artikelen online zijn gekomen.
Na het schrijven van het artikel van de Holomania lakjes, was ik zo onder de indruk dat ik terug ben gegaan voor dat ene blauwe lakje. Met als resultaat dat ik nog een Chameleonlakje kocht en de gehele Sand' Sation collectie heb gekocht (behalve de zilverkleurige lak). Deze review wilde ik al online gehad hebben, maar door mijn lege camera lukte dat niet.
De seizoensfinale van Pretty Little Liars kwam deze week online. Ik zat er echt al een tijdje naar uit te kijken, vooral omdat de aflevering als titel had 'A is for Answers' en als beschrijving stond er 'Alli tells all'. Hier waren we natuurlijk erg nieuwsgierig naar en ik kon niet wachten om woensdag deze aflevering te gaan kijken. Hij heeft zeker aan al mijn verwachtingen voldaan en ik heb nog nooit zo erg op het puntje van mijn stoel gezeten. Wie denken jullie wie A is? Ik denk (SPOILER!) Jason en Spencer's vader heeft er ook wat mee te maken.
Ondanks dat ik geen foto's kon maken, heb ik wel al artikelen kunnen schrijven en andere dingen aan mijn blog kunnen doen die ik anders niet had gedaan. Het uitzoeken van de TAG's is er daar eentje van. Ik ben er een halve dag mee bezig geweest (als het niet langer is) en ben van de 750 tag's naar 222 tag's gegaan. Een stuk overzichtelijker zo, al zeg ik het zelf.
Als laatste heb ik deze foto nog voor jullie. Bij de HEMA kwam ik wat nail art tools tegen, waaronder deze dotting tool. Hij is vrij betaalbaar en ik maakte er een leuke nail art mee voor de review die deze week online komt!


En dat was het alweer voor deze week. Zoals jullie kunnen zien heb ik vooral gewerkt aan mijn blog en natuurlijk ook 'echt' werk gedaan. Afgelopen week heb ik verder genoten van het heerlijke weer. Wat hebben jullie deze week gedaan?

1 opmerking: