maandag 10 maart 2014

Mooie Combinatie: Sinful Colours en Maybelline

Tussen alle reviews door leek het mij ook erg leuk om een beetje afwisseling te hebben. Vandaag heb ik weer een 'Mooie Combinatie' voor jullie waarbij ik twee lakken (vaak nog weinig of niet gebruikt) met elkaar ga combineren. Zo kunnen jullie op leuke ideeën komen en gebruiken voor Nail Arts. Voor het artikel van nu heb ik twee nieuwe lakken die ook nog steeds op mijn 'To Review' list staan. Dit keer een merk waar jullie wat minder over gehoord hebben (Sinful Colours) en eentje waar jullie al wel vaker over gehoord hebben (Maybelline). 


Mooie Combinatie: Sinful Colours en Maybelline
Als je mijn site al een tijdje volgt, dan weten jullie dat ik helemaal lyrisch was over de Maybelline, Color Show Brocades nagellakjes. Dus toen ik op internet las dat ze met een nieuwe collectie uitkwamen, moest ik natuurlijk een kijkje nemen en nam ik ze uiteindelijk allevier mee. Er was er eentje specifiek die ik ontzettend mooi vond en ik dus gelijk in een artikel wilde verwerken. Het andere lakje is afkomstig van Sinful Colours, deze bestelde ik via Alice & Jo waar deze lakken momenteel €2,50 per stuk zijn. 
Als eerste heb ik een heel gewoon grijs kleurtje gebruikt. Het is mij opgevallen dat een goed dekkende, niet shimmerende of glitterende grijze nagellak erg lastig te vinden is. Mocht je nog op zoek zijn, dan raad nr996, Cool Gray zeker wel aan. Deze lak dekt al zeer goed in één laag, een tweede maakt het allemaal nog net iets beter. Het is gewoon een simpele grijs die ik eigenlijk alleen van plan was te gebruikten in een nail art, maar ik was ook wel erg benieuwd hoe deze in combinatie met een glitterlak zou staan. Een nadeel is wel aan deze lak, dat hij ontzettend waterig is. Het verbaasde me daardoor ook heel erg dat hij zo ontzettend goed dekte. Dit is overigens het resultaat van de lak zónder topcoat. Look how shiny it is!
De Glitterlak die ik heb gebruikt is dus afkomstig uit de nieuwe collectie afkomstig is genaamd Street Artist. Deze collectie is gebaseerd op straat artiesten en hun verf spetters en kleurrijke omgeving. In totaal zijn er vier, waarvan er één is die mij gelijk opviel en dit is de lak 02, White Splatter. Deze bevat verschillende formaten aan glitter klein, groot, rond, recht noem het maar op. Daarnaast bevat deze lak ook nog eens verschillende kleuren glitter paars, blauw en wit. Alsof er allerlei potten verf met elkaar gemixed zijn tot een prachtig kunstwerk. Me likes deze glitters, een nadeel: de lak is vrij vloeibaar waardoor het snel uitloopt. 
Gecombineerd krijg je dit resultaat. Een vrij saaie of in ieder geval neutrale achtergrond wordt helemaal opgevrolijkt door deze glitterlak. Een beter straatgevoel krijg je bijna niet. 


Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze twee merken en uiteraard of jullie deze twee lakjes kennen. Wat vinden jullie van dezen combinatie en zou je zoiets zelf dragen? De review van beiden lakken komen uiteraard nog online. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten