woensdag 5 maart 2014

Mijn Top 5: Nagellak van 2013 -Part 2-

Vandaag laat ik het tweede 'Mijn Top 5 nagellak van 2013' aan jullie zien. Uiteraard gaat het nu om de nummers 5 tot en met 1. Benieuwd naar mijn andere favorieten van afgelopen jaar? Klik dan HIER. 


Nummer 5

Mayebelline kwam afgelopen jaar uit met de Color Show Brocades collectie. Een collectie waar ik super enthousiast over geworden ben en waarvan het jullie niet zal verbazen dat er eentje in mijn favorieten zou komen van afgelopen jaar, welke dat is? Knitted Gold. Degene met de minste dekking, maar met de uniekste uistraling en mijn favoriet van afgelopen tijd. Deze is overigens nog te koop in de Kruidvat voor €3,99 per stuk, wat ik een leuk prijsje vind.

Nummer 4
Als er naast NYC nog een merk is dat ik helemaal herondekt hebt, is het wel W7. Ik was er altijd al fan van, maar nu ben ik helemaal om. Zeker na dit mooie lakje genaamt Pink Shard. Iedereen die mijn blog volgt weet dat ik gek ben op glitter nagellak (hoe bedoel je er staan er veel in mijn top tien, haha). Dit nagellakje heeft mijn hart gestolen en sindsdien krijg ik geen genoeg meer van W7. Het is een mooie glitterlak met roze en witte glitters erdoor heen. I like this one very much! Bekijk de review hier.

Nummer 3
Dat glitter topcoat van Essence uit de 'Be Loud!' Trend Editie ontzettend populair was, daar was geen twijfel over mogelijk. Dat deze in mijn favorieten zou komen, natuurlijk ook niet. Dit blijft een van de mest gevarieerde glitter nagellakjes die ik heb. Kijk de formaten glitters en de kleuren. Hoe fantastisch?!

Nummer 2
Het was moeilijk voor mij om te bepalen op deze op 1 of 2 zou komen, maar er is één simpele reden dat deze op nummer 2 staat. Deze formule is namelijk niet meer verkrijgbaar, doordat ze de formule van deze lak veranderd hebben. Bummer! Het originele lakje is zoveel mooier. Het is een mooi en vrolijk kleurtje, perfect voor in de winterse en zomerse dagen. Ja, deze zou ik het hele jaar door kunnen dragen en dan heb ik het natuurlijk over 'Hello Marshmellow' van Essence.

Nummer 1
En mijn absolute topper van afgelopen jaar, dat is ongetwijfeld het prachtige mintlakje 'Blue Sky' van NYC. Als ik op een nagellakje verliefd ben geworden is het deze, een prachtige mintlak die in twee laagjes perfect dekt. Iets wat je niet snel ziet. Hij is ook behoorlijk snel gegaan. Ja, Blue Sky wint het absoluut van alle andere lakjes. Zonder twijfel. Kijk hier eens bijvoorbeeld hoe ik hem gebruikt heb in een review met Crackle-lakjes. Of hoe prachtig de lak is in deze 'Mooie Combinatie',

2 opmerkingen:

  1. Ah wauw, dat paarse/witte glitterlakje vind ik heel mooi! Leuke lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, prachtig he?! Ik probeerde de lijst zo origineel mogelijk te houden en niet van die standaard producten te nemen (zoals OPI, China Glaze etc.) Geloof dat me dat wel gelukt is zo!

      Verwijderen