donderdag 20 maart 2014

NOTD: Pink Crackle+Glitter

Vandaag heb ik weer eens een leuke en eenvoudige NOTD. Als jullie dachten dat crackle nagellak helemaal uit was, dan zitten jullie mooi mis! Crackle nagellak is nog steeds geliefd onder de beautyfanaten en het is gewoon super leuk om hier een nail art mee te creeëren. Ik heb een zeer eenvoudige voor jullie gemaakt en ik hoop dat jullie deze leuk vinden!


NOTD: Pink Glitter Crackle
Dit is de uiteindelijke Nail Art die we gaan doen. Je hebt hier vrij weinig voor nodig en het is heel erg snel gedaan. Op de onderstaande foto kan je zien welke producten ik gebruikt heb een lees je in de tutorial hoe je deze nail art maakt!

Overview Producten
Zoals je op de bovenstaande foto kunt zien heb je slechts enkele dingetjes nodig. De lakjes die ik gebruikt heb zijn de volgende lakjes: NYC Auberigne, Max Crackle Pink, Catrice Quick Dry High Shine Top Coat, neon pink glitters, waaier penseel en een grewoon penseel.


The Tutorial
Met behulp van de onderstaande foto's laat ik jullie zien hoe je deze nail art maakt. Het zijn slechts een aantal stappen en is erg leuk om te maken wanneer je bijvoorbeeld haast hebt!
Op de bovenstaande foto kan je de eerste twee stappen zien. Als eerste heb ik drie lagen gelakt van het bekende nagellakmerk NYC. Dit kleurtje heet Aubergine. Let wel op dat dit lakje niet te koop is in Nederland. Ik had deze van mijn oma gekregen van Autralië! Ook daar is het vrij goedkoop.
De tweede stap is het aanbrengen van de crackle nagellak. Zoals je kunt zien heb ik de lak gebruikt van Max (Action). Dit kleurtje is Pink Cracked. Ik heb dit lakje op alle nagels aangebracht behalve op de ringvinger. Hier heb ik een topcoat over gedaan. 
Op de bovenstaande foto konden jullie al zien dat ik roze glitters heb gebruikt. Ik heb deze aangebracht met een penseeltje om toch nog wat van mijn nagellak te zien. Vervolgens heb ik dit met en waaier penseel rondom mijn nagellak verwijderd.
Op de boventsaande foto's kun je zien zien hoe het uiteindelijke resultaat is geworden met en zonder topcoat. Deze topcoat heb ik gebruikt van Catrice. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Wat vinden jullie van deze NOTD? Ik hoor het graag! P.S. Ik ga er vanuit dat iedereen snapt dat ik begin me een basecoat;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten