zondag 9 maart 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 9

Zoals je wellicht gemerkt heb, heb ik deze week weer met regelmaat artikelen kunnen plaatsen. Iets wat mij toch een fijner gevoel geeft en waar ik echt gewoon meer tijd voor moet gaan maken. Vandaag heb ik weer een instagrampost voor jullie en nu gewoon weer op zondag, zoals ik dat normaal altijd doe. 

Get To Know Me: Instagram, Week 9
Deze week ging ik lekker lunchen met mijn moeder bij de La Place in de stad, had ik nog iets van de Lush staan waarmee ik in bad ging en ging ik een grondige kamer schoonmaak houden.
http://distilleryimage1.ak.instagram.com/3230b406a2e211e39cc2125190cee429_8.jpg
Eens in de zoveel tijd heeft het spel Pou (wat jullie vast wel zullen kennen) een update. Vaak zijn er dan nieuwe spelletjes die je kan spelen, nieuwe kleding die je kan kopen of iets dergelijks. Afgelopen maandag kwam ik tot de ontdekking dat ze dus weer een nieuw spelletje hadden en was ik wel nieuwsgierig geworden naar de zogenoemde 'Jet Pou'. Achteraf bleek dit niet heel anders te zijn dan Flappy Bird, maar dan veeeeel makkelijker. Haha, wel leuk bedacht alleen vind ik Flappy Bird iets leuker (ik denk vooral door het geluidje dat er uit komt. 
http://distilleryimage10.ak.instagram.com/283d607ca39411e39db00ef364b1074e_8.jpg
Dinsdag ontdekte ik deze aanbieding bij de Big Bazar. Leuk! Wet 'n Wild make-up, 2 voor 4,-. Ik vond de aanbieding erg leuk. Zelf ben ik echter niet gegaan, omdat ik vond dat ik de afgelopen twee weken wel erg veel make-up (en nagellak) gekocht heb.
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/54e2273aa45611e384450eb05695aaf4_8.jpg 
Het lekkere weer is deze week begonnen en ik was mijn wintertassen een beetje zat geworden, maar om gelijk voor een hele zomerse tas te gaan vond ik weer iets té. Dus pakte ik deze tas, afkomstig van de Primark, om mee te shoppen. Wat een fijne tas is dit! Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik dacht dat de prijs rond de €20,- was en de kwaliteit is prima van de tas. Een hele fijne en zeker aan te raden tas.
Bij ons in de stad zit er sinds een tijdje weer eens een V&D met La Place. Ik was er al vaker geweest om iets te drinken en een klein gebakje te eten, maar nog nooit echt gelunched dus ging ik met mijn ma lekker lunchen in de La Place. Ik nam een heerlijke stokbrood met Beenham. Zeker weten een aanrader, kreeg hem alleen niet op doordat hij best wel groot is en machtig.

Lush, ik houd ervan. Het enige nadeel vind ik vaak de prijs dus als ik iets koop is het vaak rond de grote uitverkoop na Kerst. Zo komt het nog wel eens voor dat ik een paar maanden later nog wel eens wat dingen heb liggen. Deze sneeuwman vond ik er erg leuk uitzien en in het begin te zonde om te gebruiken, maar nu heb ik het maar toch gedaan. Hij ruikt heerlijk, maar de kaneelgeur is wel een geur waar je van moet houden hoor.

Vorige week maandag plaatste ik bij de, door mij zeer geliefde, webshop Alice&Jo een bestelling met Sinful Colours nagellakken. Ik had al eerder een prachtige glitterlak (die jullie wellicht voorbij hebben zien komen), maar wilde wel meer lakjes van dit mooie merk. Echter zijn ze vaak lastig te vinden in de winkels (vaak van die buitenlandse winkeltjes) en alleen in de webshop, waardoor je uitkomt op hoge verzendkosten. Echter dit veranderde toen Alice&Jo aankondigde in een nieuwsbrief dat deze lakken (fullsize en mini) voor de helft van de prijs zouden zijn en dan wordt het voor €2,50 of €1,00 per lak wel erg aantrekkelijk. Mijn doel is altijd om zoveel mogelijk verschillende kleurtjes uit te kiezen, op deze manier heb ik niet 100x dezelfde kleur. Grijs is een lastig te vinden nagellakkleur en al helemaal zonder glitters of shimmers erin. Ik was erg benieuwd naar deze grijs lak en bestelde hem. Een dag later was de bestelling binnen en ging ik testen. Op de bovenstaande foto zie je het resultaat van de lak in twee laagjes, zonder topcoat! Woow! Zo ontzettend shiny en goed gepigmenteerd. Love it! Een nadeel, de nagellak is vrij waterig. Mocht de aanbieding nog gelden dan is het zeker de moeite waard een kijkje te nemen, want er zitten een paar hele mooie lakken tussen.

Later die dag ging ik de kamer bij mijn vader grondig opruimen. Vooral omdat ik iets kwijt ben (wat ik helaas nog niet gevonden heb, arrggh super frustrerend) en omdat het een rommeltje was. Resultaat: 1 tas met kleding, 1 tas met schoolboeken (aangezien ik niet meer studeer), 1 tas met overige rommel en een hele oude laptoptas. Zo opgeruimd staat netjes!


Ik merk dat ik van zaterdag geen foto's heb gemaakt. Op zaterdag heb ik vooral genoten van de heerlijke zon en lekker gefietst. Ook heb ik wat gewerkt aan mijn blog in de avond zodat er binnenkort weer artikelen op voorraad zijn. Hoe is jouw week verlopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten