vrijdag 17 januari 2014

Reminder: Lopende Winacties

Hallo lovely ladies! Vandaag heb ik een reminder voor jullie betreffende twee lopende winacties. Eentje daarvan is het winnen van een leuk nagellakpakketje (let op: Datum is verzet, je kan nu langer kans maken op het pakketje) en een Nail Art pakketje! Hier even alles overzichtelijk op een rijtje.


WINACTIE: #1
Klik hier om naar het artikel te gaan om een comment achter te laten: klik hier.
Vandaag, vrijdag 28 december rond 17.15, 22 jaar geleden kwam ik ter wereld. Ja lieve lezers, jullie lezen het goed! Vandaag ben ik jarig en ben ik alweer 22 geworden! WOOW! De tijd gaat zoooo snel voorbij. Ik kan me nog herinneren als de dag van gisteren dat ik door de deuren liep van de eerste dag op de Middelbare school, inmiddels ben ik al klaar en ben ik aan het werk... Best wel maf om je dat ineens te realiseren!

Wat staat er voor mij te wachten vandaag? Ik heb al een aantal leuke cadeautjes gekregen en er is al voor mij gezongen. Voor de rest ga ik het verder niet echt vieren, want ik krijg vandaag familiebezoek uit Australië die ik al een heeeeeeleeee lange tijd niet meer gezien heb en om dan mijn verjaardag te vieren is ook weer een beetje raar. Daar houdt het echter niet bij op, want voor mijn lieve en trouwe lezers heb ik een aantal leuke winactieproducten verzameld en heb ik een aantal leuke winacties voor jullie klaar staan. Vandaag ga ik beginnen met de eerste en de winacties zullen dezelfde dag gesloten worden. Je kan voor de winacties mee doen tot en met 18-01-14 tot 23.59 (LET OP: Datum verzet vanwege verschillende redenen vond ik het logischer de winacties op de zelfde dagen stop te zetten. Exacte datum is dus: 25-01-14) dan zullen ze gesloten worden en zal ik een winnaar uitkiezen. Je kan trouwens niet alles winnen, omdat het voor iedereen leuk moet blijven.
Winactie 1: 
Voor de eerste winactie heb ik voor jullie een aantal favoriete glitterlakjes van dit jaar voor jullie opgespaard voor deze winactie. Wat kan je precies winnen?
- NYC: 010, Top of the Gold
- NYC: 005, Red Hot (Smoky Topcoat)
- Maybelline Color Show: Brocades; 219, Foil Flash
- Maybelline Color Show: Brocades; 220, Knitted Gold
- Maybelline Color Show: Brocades; 222, Beaming Gold
- Maybelline Color Show: Brocades; 224, Rosy Rosettes
Wat moet je hiervoor doen?
- Like mijn pagina op facebook: https://www.facebook.com/pages/MyFantasticNails/538642806161183?fref=ts- Volg mij op bloglovin (zie link in de menubar rechts) en vertel me hoeveelste liker je bent en wat je naam eventueel is.
- Laat een comment achter dat je meedoet.
Wat kan je doen om extra kans te maken?
- Als ik dit bericht op facebook gedeeld heb, dit delen en/of liken en/of reageren.
- Mij op youtube volgen (myfantasticnails).
- Mij op instagram volgen: @myfantasticnails.

WINACTIE: #2
Om een comment achter te laten bij de winactie ga je naar het oorspronkelijke bericht: klik hier
Afgelopen zaterdag (11-01) kwam ik tot de ontdekking dat mijn blog alweer twee jaar zou moeten bestaan. Dus ging ik controleren wanneer mijn 'Inleidings'-artikel online kwam, en dat was op 11-01-12. Alweer twee jaar geleden ben ik voor het eerst die dag begonnen met bloggen en wie jarig is trakteert! Net als met mijn verjaardag, leek het me ook nu weer leuk om een winactie te organiseren. Naast dit leuke nagellakpakketje dat je nog kan winnen (winactie zal wellicht worden verlengd) heb ik nog iets anders leuks voor jullie kunnen regelen. Kijk op 'Lees Meer' om te zien wat het is.
Ik heb erg mijn best gedaan voor dit pakketje om samen te stellen. Ik heb vooral gekeken naar wat ik zelf erg fijn vind en wat jullie wellicht ook zullen waarderen. Nieuwsgierig naar de winactie? Kijk dan verder.

Dit  is het pakketje dat ik voor jullie heb samengesteld. Omdat jullie zulke trouwe lezers en lezeressen zijn heb ik voor jullie dus een tweede winactie geregeld. De vorige bestond alleen maar uit nagellak en deze bestaat uit nagel toebehoren. Als je een beetje handig bent met nail art, is nagellak alleen niet genoeg. Wil je van die prachtige One-Stroke bloemen op je nagels hebben, of van die realistische blaadjes? Dé truc achter dit verhaal is niet alleen veel oefenen en handig erin zijn, maar ook goeie penselen en fijne verf. Als jij ook zo houdt van deze techniek is dit dé verf voor deze technieken. Sorry trouwens voor die lelijke stikker op het pakketje, als ik hem eraf haalde werd de verpakking plakkerig en lelijk dus besloot ik hem er gewoon maar op te laten zitten!

Wat kan je precies winnen? Zoals ik al zei, is dit voornamelijk bedoeld voor meiden (en misschien ook jongens) die houden van mooie One-Stroke technieken, maar je kan de verf ook heel gemakkelijk gebruiken voor het zetten van stipjes en dergelijke. Deze verf is multifunctioneel. Naast de verf kan je ook nog eens een penselensetje winnen waarmee je de techniek goed uit kan voeren.

En als laatste heb ik dit kwastje voor jullie, dit is een heel fijn kwastje om foutjes mee te corrigeren. Als in, nagellak dat te dicht bij de nagelriemen zit of op de huid. Dit kwastje is super zacht en superdun. Wat mij betreft het fijnste kwastje dat er is voor dit soort dingen! 
Overzicht: Winactie #2  
Oké, om het even overzichtelijk te houden. Heb ik hier nog een afbeelding voor jullie met daaronder het overzicht in het kort wat je kan winnen:
1) Oumaxi acrylverf: Ideal om de meest precieze nail arts te maken die je wilt, wat mij betreft de fijnste acrylverf voor je nagels die er is.
2) Penselensetje: Naast de verf zijn goeie penselen ook niet geheel onbelangrijk. Penselen kunnen je nail art maken of kraken en deze zijn erg fijn voor dit soort nail art.
3) Correctorbrush: Ik noem het maar even zo, omdat ik er geen betere naam voor kan bedenken op dit moment. Het fijnste kwastje wat er is om je nagels zo mooi mogelijk te maken. Super zachte haren, zeer flexibele en stevig tegelijk. Ideaal!
Wat moet je doen om te winnen?Uiteraard zitten er ook bij deze winactie weer wat regels aan vast. Als je je niet houdt aan de verplichte onderdelen, dan ben je automatisch gediskwalificeerd. De extra optie zijn niet verplicht, maar bieden je wel meer kans om te winnen.
- Like mijn pagina op facebook: https://www.facebook.com/pages/MyFantasticNails/538642806161183?fref=ts- Volg mij op bloglovin (zie link in de menubar rechts) en vertel me hoeveelste liker je bent en wat je naam eventueel is.
- Laat een comment achter dat je meedoet.
Wat kan je doen om extra kans te maken?
- Als ik dit bericht op facebook gedeeld heb, dit delen en/of liken en/of reageren.
- Mij op youtube volgen (myfantasticnails).
- Mij op instagram volgen: @myfantasticnails.

P.S. Dit is de nail art die ik met de penselen (en acrylverf) heb gemaakt. Uiteraard komt hier een tutorial van online!

Je kan dus nog steeds kans maken op beide pakketjes zolang jij je aan alle regels houdt vóór 25-01-14! Ik meldde in het eerste artikel dat het 2013 moest zijn, maar dit moest uiteraard 2014 zijn (nog steeds erg wennen die 4 haha). Succes meiden! Let ook op dat je niet hier een comment achter laat, deze comments zullen niet meetellen bij de winactie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten