dinsdag 21 januari 2014

Inspiring Pictures: Logo's

Ken je dat? Dat je graag een leuke nail art wil creeëren, maar je eigenlijk geen idee hebt waar je nou precies moet gaan beginnen of wat je nu eigenlijk wil gaan maken? Dan zal de reeks artikelen 'Inspiring Pictures' je vast wel gaan inspireren. Dit is namelijk een reeks artikelen die ik zo'n 1 á 2 keer per maand plaats om jullie ideetjes te geven waar ik mijn inspiratie uit haal. Er zijn al heel wat artikelen verschenen (kijk even onder de categroie 'Inspiring Pictures' of je zoekt het op in de zoekbalk en je zal er genoeg vinden). Vandaag laat ik jullie eentje zien met logo's, want uit logo's kan je ook genoeg inspiratie halen. 
Wat dacht je bijvoorbeeld van leuke coca cola nagels met hun logo erop? Of Starbucks nagels? Om nog maar te zwijgen over lekker snoepjes zoals mars. Snap je al waar ik naar toe ga? Vandaag laat ik jullie een aantal afbeeldingen zien die gericht zijn op logo's en je kunnen helpen met het maken van een nail art.

Inspiring Pictures: Logo's
1)
2)
3)
4)
5)
6)
8)
9)
10)
11)


Ik denk ik jullie nu wel voldoende afbeeldingen heb laten zien van deze nail art. Er is dus genoeg inspiratie uit te halen uit Logo's en voor beginners kan ik me best voorstellen dat dit er heel ingewikkeld en lastig uit ziet. Dat is het ook zeker als je zeer gedetailleerde logo's (zoals Starbucks) neemt. Begin met iets makkelijks, zoals de M van Mcdonalds, of met Mars/Twix en Superman is ook redelijk te doen voor een beginneling. Echter raad ik je aan veel te oefenen en is deze nail art zeker eerder geschikt voor wat gevorderde nail artisten. Desondanks kan je er alsnog hele leuke ideetjes uit op doen. Wat vind jij van dit soort nail arts?

1 opmerking: