zaterdag 4 januari 2014

Preview: Essence Assortimentwisseling lente 2014

Zoals ieder jaar zal Essence deze lente ook weer komen met nieuwe producten. Op nagelgebied zit er heel wat leuks bij dus dit zal ik niet onthouden jullie te laten zien. Let's see what Essence will bring us!


Preview: Essence Assortimentwisseling lente 2014
Uiteraard laat ik jullie alleen de nieuwe producten op nagelgebied zien. Dat zijn er al zat, dus jullie zijn wel even zoet met dagdromen terwijl je dit ziet. Er zijn namelijk producten die je hartje sneller doen kloppen! Benieuwd naar de producten? Ga even rustig zitten, wees er zeker van dat je niet kan omvallen van verbazing want dat zal je zeker doen.

Nail Art Special Effect Topper: €1,99
Helaas heb ik nog geen namen van deze mooie lakjes kunnen ontdekken, maar hebben ze die nodig om mooie gevonden te worden? No way! Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de vijf nieuwe Special Effect Toppers en kan niet wachten deze uit te proberen. Ik ben het meest benieuwd naar: '101 Dalamations' en 'Twinkling Stars'. Deze zien er echt uit als must-haves. Glitters zijn tegenwoordig niet meer zo moeilijk te vinden! In tegendeel, je kan er haast niet meer onderuit.

Nail Candies: €1,79
Blush voor je nagels? Heah? Ik dacht toch echt dat dit alleen voor je wangen bedoeld was. Blijkbaar dacht Essence daar anders over door dit in nagellakvorm uit te brengen. Wat het precies doet? Het zou de tips van je nagels een natuurlijke kleur moeten bieden. Dus denk maar aan een soort Nude-kleur. Er komen totaal zeven verschillende kleuren uit. Ik ben wel benieuwd naar deze lakjes, maar ben bang dat het simpelweg 'Nude'-lakjes zullen zijn. Ook hiervan heb ik geen namen kunnen achterhalen.

Colour&Go nagellakj: €1,59
In de nieuwe collectie zullen heeeeeel wat nieuwe Colour&Go nagellakjes uit komen. Dat betekent dat er dus ook wat uit het assortiment zullen gaan. Van deze vier ben ik het meest benieuwd naar 'Hello Rosy'.
En wat paarse tinten kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. De enige die er wel mee door kan is 'A Hint Of Love'. 
Wat random kleuren speciaal voor de koudere dagen. Ook nu ben ik het meest benieuwd naar 'Be My Lucky Alian'  met het Sparkle-Effect. Ziet er gaaf uit!
Van deze rij ben ik benieuwd naar alle kleuren behalve 'It's Raining Men'. Deze ziet er naar mijn mening het minst bijzonder uit. Voor de rest allemaal prachtige kleuren!

Bovensaande afbeeldingen van de Colour&Go lakken heb ik gehaald van  Nihrida.com.Woow! Het houdt maar niet op met de nagellakjes. Naast alle lakjes hierboven, komen ze uit met NOG meer nagellakjes. 

Effect Nagellak: €1,99

 Serieus, als ik zie hoeveel Essence uit zal gaan brengen deze lente ben ik bang dat er zoveel mooie producten er ook uit zullen gaan. Daar krijgen we gelukkig wel wat voor terug, want woooow! Mijn hartje gaat hier zeker van kloppen en ik wil ze allemaal hebben (mijn arme portemonnee volgende maand). Ook deze afbeeldingen heb ik gehaald van Nihrida. Dat heb ik gedaan zodat je overal de namen kan zien! Super handig op deze manier en ruimte besparend.

Essence Nail Art 2014

Rock Style 3D Tattoo Glitterset: €2,49
Wat betreffende het nail art gebied zal er zeker deze periode niks ontbreken. Bovenstaande glitters zijn vooral bedoeld voor je lichaam en gezicht, maar je kan ze net zo goed gebruiken voor je nagels. Ik ben het meest benieuwd naar de onderste kleuren. Hebben jullie trouwens al gezien hoe schattig de verpakking is? Sooo cute!

Rock Style Body Tattoo Stamp: €1,99
Ik weet dat ze zeggen dat het voor je lichaam is, maar als deze tattoo stampings klein genoeg zijn, kan je ze wellicht ook gebruiken voor een leuke nail art voor je nagels!

Effect Nails: €1,99
Natuurlijk kunnen de Effect Nails ook niet ontbreken. Dit keer zullen er drie nieuwe bijkomen: Velvet Powder, Multidimension Glitter, 3D Türkish Glitter. Bij deze krijg ik niet echt een WOW effect. Helaas, volgende keer beter!

3D Nail Art Jewels: €2,99
De Japanse 3D Nagelstikkerrs lijken nu ook Europa veroverd te hebben. Essence komt uit met twee verschillende kitjes die ik op zich wel leuk vind, maar wel iets te duur voor wat je ervoor krijgt.

Magnetic Topcoat: €1,99
De Essence magneetjes zijn niet nieuw, maar naar mijn mening werken ze niet goed genoeg voor wat ze zouden moeten doen. Deze topcoat zou er voor moeten zorgen dat het nog beter werkt. Wat moet je doen? Breng eerst een laagje kleurnagellak aan, laat dit drogen en breng deze topcoat aan. Vervolgens houd je er een magneetje over en je zou het patroontje moeten krijgen. Ik ben benieuwd of dit wél werkt, aangezien ze al vele malen geprobeerd hebben dit uit te brengen en het iedere keer mislukt. Wel leuk dat dit zou moeten werken op iedere kleur nagellak.

Nail Art Magnet: €1,79
Ook zullen ze uitkomen met twee nieuwe magneetjes. Ik vind ze er wel erg leuk uit zien, maar denk dat ik ze laat liggen.

DIY Stikkers: €1,29
Do It Yourself! Nail Art Maken hoeft tegenwoordig niet meer zo moeilijk te zijn. Essence brengt voor de nieuwelingen (of voor degene die dit gewoon handig vinden). Stikkers uit waar je de mooiste manicures mee kan maken!

Essence Studio Nails
De Gelnails zijn hotter dan ooit! Met nieuwe producten kan jij je nagels helemaal mooi maken zoals jij het wil en is het ook nog eens snel en eenvoudig, om nog maar te zwijgen over het lange blijven zitten!

Nagelverzorging: €1,79; €1,99; €2,99
Goeie verzorging voor je nagels mag natuurlijk ook niet ontbreken en is belangrijker dan ooit! Heel handig dus dat ze met een mooie Pro White Glow nagellak (als je het zo kan noemen) uit komen. Deze zorgt ervoor dat je nagels lichter worden wanneer ze verkleurd zijn. Ook komen ze uit met een hydraterende nagelriemcrème. Hier ben ik wel erg benieuwd naar en als laatste zullen glitters verwijderen nooit meer een probleem worden met deze handige Spong Nailpolish Remover!

Mini LED Lamp: €19,99
Ben jij iemand die veel gelnagels zet en regelmatig dit bij andere thuis doet? Dan zal deze LEDlamp goed van pas komen door het miniformaat. Ziet er hetzelfde uit, alleen wat kleiner!

Gelnagel corrector en pusher: €1,99 en €1,99
Heb je gemorst tijdens het zetten van de Gelnagels? Geen zorgen, met deze mistake remover verwijder je dit in mum van tijd! Ook is deze nagelriem-duwer (bokkenpootje) ook erg handig en oogt hij zeker mooi en luxe. Hier ben ik wel benieuwd naar!

After Gel Oil: €2,99
Kapotte, droge en beschadigde nagelriemen na het zetten van de gelnagels? Geen paniek, deze nagelolie zorgt er voor dat het helemaal weer goed komt! Ik ben zelf niet zo benieuwd naar deze eerlijk gezegd, maar ik heb al heel wat nagelriemoliën geprobeerd en er zijn er maar een paar die ik persoonlijk het fijnste vind. Misschien brengt hij me nog op andere gedachten!

Effect Gel Nails: €3,49
Ik ben bang dat ik hiervoor het meeste geld op zij moet zetten. Kijk hoe gaaf en mooi die kleurtjes eruit zien? Speciaal voor de gelnagels zijn deze uitgebracht en ik ga er zeker weten een aantal proberen. Ik ben zelf het meest benieuwd naar de laatste drie kleuren!


Wow! Dat was een hoop om te schrijven, ik ben zeker wel een uur bezig geweest met alles uitzoeken en verzamelen voor jullie. Ik ben ontzettend blij dat Essence zo los is gegaan dit seizoen, uiteraard zijn er meer dan alleen maar nageldingetjes beschikbaar en deze kan je op andere blogs vinden. Waar kijk jij het meest naar uit?

3 opmerkingen:

  1. Wow!
    Dat zijn inderdaad heel veel nieuwe nagelproducten,
    Ik kan niet wachten tot ze in de winkels liggen!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top gedaan zeg!
    Ik ben het meest nieuwsgierig naar de gelnails producten!
    En naar de effect lakjes! Mag wel avast gaan sparen!
    Hopen dat er tegen die tijd een leuke actie komt!
    Vind eigenlijk alles wel tof! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow echt heel veel nieuwe prachtige lakjes. Ik ben bang dat er weer veel lakjes in het tweede schap zitten...

    BeantwoordenVerwijderen