zondag 5 januari 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 52

Het is weer zondag en tijd voor een nieuwe instagrampost. Dit keer van week 52 en de laatste van het afgelopen jaar. Woow, wat is het allemaal snel gegaan zeg. Voor mij was week 52 een leuke en drukke week vol gezelligheid en leuke dingen. Kijk mee naar mijn week.


Get To Know Me: Instagram, Week 52
Deze week was het tijd om het nieuwe jaar te vieren, ben ik een dagje Rotterdam gaan doen met mijn Australische familie en keek ik een leuke Nederlandse film. 

Sinds mijn familie uit Australië hier gekomen is, wonen ze tijdelijk in het huis van mijn moeder. Wij daarentegen wonen tijdelijk bij mijn vader. Het kleine meisje in de familie kreeg wat speelgoed te leen, waaronder deze polly pockets. Hiermee heb ik uren en uren gespeeld. Ik plaatste de foto op instagram en vroeg aan jullie wie het nog meer kende. Verrassend genoeg vrij veel mensen, het blijft leuk speelgoed! 
Op 31 december, besloot ik mijn nagels te doen met deze stikkers. Lichtgevende Glowy nagelstikkers. Leken me leuk, maar bleven niet zo lang zitten. Ik ben normaal gesproken ook niet echt een fan van nagelstikkers. Geef mij maar echte nail art. Blijft veel langer zitten.
En mijn nichtje wilde graag ook deze nagelstikkers op haar nagels, want wat tante Saar op haar nagels heeft wil zij ook. Ik zie een toekomstige nagelstyliste. Zo schattig!
Dit is uiteindelijk het resultaat geworden, niet meganetjes aangebracht. Het ging vooral even om het idee.
Toen was het twaalf uur, dus tijd om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen via instagram en facebook.
De dag daarna kwam de Nederlandse versie van Assepoester op tv. Zooo leuk verfilmd, wat mij betreft mogen er meerdere sprookjes zo verfilmd worden. Erg leuk gedaan!
En drie dagen geleden ging ik met mijn Australische familie een dagje Rotterdam doen. We ging als eerste eten bij het oudste gebouw van Rotterdam (even de naam vergeten, als ik hem weet dan vertel ik het jullie). Deze zit in de straat van halte Eendrachtsplein. Het eten was super lekker en dit zou een gewone lunch moeten zijn, maar voor de rest van de dag zaten we allemaal goed vol hiervan. Het is echt heel lekker en zeker een aanrader.
Ook zijn we naar de Euromast geweest en met de Watertaxi. Als je nog nooit in Rotterdam bent geweest of je neemt toeristen mee, zijn deze drie dingen die je absoluut moet doen.
Deze foto plaatste ik een dag later van het uitzicht van de Euromast. Beste tijd om te gaan is rond de tijd dat het donker wordt, dan is het zo mooi uitzicht en de beste tijd voor het maken van foto's!
En gisteren plaatste ik deze afbeelding van Essence. De nieuwe producten zijn namelijk bekend gemaakt en wow, wat gaaf!! Ik ben gek op Essence producten en de kwaliteit ervan. Ik denk dat het meerendeel van mijn nagellakcollectie bestaat uit Essence.


Dit was mijn week, een leuke en drukke waar ik genoeg gedaan heb. Hoe is jouw laatste week van het jaar 2013 verlopen? Laat het me vooral weten, want daar ben ik altijd benieuwd naar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten