vrijdag 31 januari 2014

Nail Art Tutorial: Flower Power Superhero (Filmpje)

Laatst liet ik jullie al een klein voorproefje zien van een nail art die ik had gemaakt. Deze nail art was gemaakt met de Essence, Superheroes producten. Al snel na het maken had ik dit filmpje opgenomen, maar doordat ik sinds kort een nieuw movie editor heb, was het even uitzoeken hoe dit werkt. Een paar dagen uitstellen werd een week en een week werd twee weken. Uireindelijk, na heel wat gepuzzel is het filmpje klaar. Ik weet dat het filmpje absoluut niet perfect is en er een hoop aan bewerkt moet worden, maar dat zal ik langzamerhand wel ontdekken bij deze movie editor. Ik heb het overigens over Adobe After Effects, mocht je het jezelf afvragen. Laat me weten wat je van deze tutorial vind in een comment, duimpje omhoog als je de video leuk vond en abboneer je op mijn kanaal om meer te zien!

Nail Art Tutorial: Flower Power Superhero (Filmpje)



Laat me weten wat jullie van dit filmpje vinden! En laat eventueel een reactie achter op youtube! Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten