zondag 12 januari 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 1

De eerste week van januari is voorbij gevlogen. Ik heb een hoop leuke dingen gedaan en moest mezelf er echt toe zetten om een aantal dingen toch even te fotograferen, anders was ik dat denk ik allemaal vergeten. Kijk mee naar de instagrampost van week 1!

Get To Know Me: Instagram, Week 1
Deze week heb ik lekker weer geshopt, kocht ik een cadeautje voor mijn moeder en keek ik weer nieuwe afleveringen van twee van mijn favoriete series. Ook was ik druk bezig met het experimenteren voor een nieuwe nail art.
Vorige week was ik, net als half Nederland, ziek op bed. Ik had het behoorlijk te pakken maar na een aantal dagen ziek op gelegen te hebben en niks hebben kunnen doen besloot ik toch weer aan de slag te gaan. Die week zou mijn familie weer weg gaan, dan zou ik ze dus heel weinig gezien hebben. Beste methode om een verstopte neus en hoofdpijn te verminderen? Als je het aan mij vraagt, heel heet water koken en lekker stomen met Eucalyptus. De eerste keer had ik iets (lees: veel te veel) olie erin gedaan doordat ik niet oplette. Dus dan nog maar wat extra water erbij en twintig minuutjes erboven hangen. Niet alleen voelde ik me stukke beter, maar was mijn huid duidelijk zachter geworden. Meerdere voordelen dus!
Ook kwam ik deze aanbieding van de Kruidvat tegen, Lipsmackers! Gotta Love Them. Ik heb ze al vaker op blogs voorbij zien komen en in de winkels zien hangen, maar zijn toch redelijk prijzig. Toen ik deze leuke aanbieding zag, ben ik gelijk naar de Kruidvat gegaan en heb ik de Cola variant gekocht. Heerlijk! Ze hydrateren echt zo goed en ruiken zeer realistisch. Mijn favoriet: aardbei en grape. Zeker weten een aanrader om te hebben of cadeau te doen.
Afgelopen weken was het heel hectisch thuis met de familie uit Australië, weekendjes weg regelen etcetera. We vonden daarom dat mijn moeder wel iets extra's verdiende en dat kreeg ze dan ook voor ons. Soms moet je gewoon laten blijken hoe erg je het waardeert wat ze voor je doet.
Woensdagmiddag was er een pakketje van Enchantra binnen gekomen, maar door alle hectiek geen tijd gehad om deze open te maken. Ik wist al wat er in zit, dus daardoor vond ik het niet mega erg. Uiteindelijk maakte ik hem vrijdag open en daar zaten mijn China Glaze en Golden Rose lakken in. Binnenkort komt er een review van!
Net als het open maken van het pakketje, kwam er ook niet veel van het kijken van twee series die deze week waren gestart. Een daarvan was Pretty Little Liars en na het zien van de Halloweenaflevering, moest ik het natuurlijk wel verder kijken. Hoewel ik het niet megaspannend vond deze aflevering, vond ik hem wel erg leuk (nouja, leuk is niet het goede woord. Goed kan ik beter zeggen).
Doordat ik eigenlijk pas vrijdagavond laat PLL (afkorting van Pretty Little Liars) ging kijken, kwam ik niet meer toe aan nog een andere favoriete serie van mij: Ravenswood. Ik vind dit toch zo'n goeie en spannende serie! Ik word iedere keer weer getriggerd om verder te kijken en mocht je van PLL houden, dan is deze serie zeker en aanrader. Vooral omdat het ook een Spinn-Off is van PLL.
Ook was ik voordat ik naar mijn werk ging een One-Stroke Nail Art aan het experimenteren. Ik weet dat ik de laatste tijd erg weinig Nail Arts plaats en ik heb als goed voornemen genomen om er meer te maken. Te beginnen met het uitleggen van de One-Stroke techniek, want die is zeker niet makkelijk om te leren en kost heel wat tijd en technieken.
En vandaag (zondag) ga ik mijn verjaardag vieren. Ook hier was ik niet aan toe gekomen door mijn familie, logisch want ik was jarig op de dag dat ze aankwamen en is het dus een beetje raar om dan vrienden uit te nodigen en mijn verjaardag te vieren. Een andere vriendin had haar verjaardag ook nog niet gevierd dus we besloten dit samen te doen, doordat we een redelijk gemeenschappelijke vriendenkring hebben (altijd handig en ook makkelijk voor de anderen).

Dit was weer week 1 van mijn instagrampost. Deze week is best wel een bijzondere week geweest. Ik heb ook afscheid genomen van mijn familie. Zij gingen nog een weekje skieën en snowboarden in Oostenrijk voor ze weer terug gingen, dus dat was best emotioneel. Ook besefte ik mij gisteren dat ik mijn blog alweer 2 jaar bestaat en ik nog zeker van plan ben langer door te bloggen. Binnenkort komt winactie #2 online! P.S. Doe jij al mee aan winactie 1? Klik dan hier.

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en fijn dat je weer beter bent! Geniet van het vieren van je verjaardag vandaag! Je hebt iig goed weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik heb PLL en Ravenswood eergisteren ook gekeken. :)

    BeantwoordenVerwijderen