woensdag 11 december 2013

Mooie Combinatie: NYC+Saffron

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik een 'Mooie Combinatie' plaatste. Tussen alle reviews door is het ook wel eens fijn om een ander artikel te lezen. Deze combinatie hebben jullie al eerder voorbij zien komen in een Nail Art Tutorial, maar vond ik zeker even de moeite waard om extra aandacht aan te besteden. 

Mooie Combinatie: NYC+Saffron
Ik weet dat jullie vaker lakken zien van NYC in het 'Mooie Combinatie'-rubriek. Dat komt omdat ik het toch zo'n mooi merk vind! Zeker de laatste tijd brengt NYC zeer unieke lakken uit, waarvan Shinning Shoes er eentje is. In combinatie met een toplak van Saffron, een merk dat ik al eerder kende maar nog nooit lakken van gekocht heb. Het lakje nr02 deed me erg denken aan Essence 'Hello Holo' en aangezien deze niet meer verkrijgbaar is en ik een nieuw lakje wilde die er op leek, kwam deze er zeker dichtbij in de buurt. Tijdens het experimenteren van de nail art, leek het mij dé geschikte gelegenheid om een nieuwe 'Combinatie' uit te testen. 

Shinning Shoes van NYC is een prachtige duochrome metallic lak. Deze dekt in twee lagen en is perfect voor de herfstdagen. Het fijne aan deze lak is dat hij niet erg streperig en door de groene en donkergrijze is deze kleur naar mijn mening zeker uniek. Op de foto draag ik twee lagen. De kleur van deze lak is erg lastig vast te leggen, dat komt vooral door het duochrome effect. In het echt zie je meer groen dan je op deze foto ziet.
Zoals ik al eerder vertelde, was ik op zoek naar een dupe voor Essence 'Hello Holo'. Dit is een prachtige holografische nagellak uit de Special Effect Toppers collectie, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar. Toen kwam ik deze lak van Saffron tegen (onder andere te koop bij de Op Is Op Voordeelshop) en was ik wel benieuwd om deze uit te proberen. Saffron is overigens een zeer betaalbaar merk (altijd leuk). Deze lak vind ik werkelijk waar prachtig en dekt ook erg goed. Ook voel je de glitters (na het aanbrengen van een topcoat) niet meer. Hij glinstert ook erg mooi in kunstlicht.
Alle foto's zijn gemaakt in kunstlicht gemaakt, op deze manier kwamen de lakjes het beste naar voren. Uiteraard nog even wat foto's om te de combinatie te laten zien.


Een leuke combinatie die zeer geschikt is voor deze periode. Door de basiskleur erg mooi voor overdag, maar door de leuke glitters zeker geschikt voor een leuk feestje deze maand. Wat vind jij een Mooie Combinatie?

6 opmerkingen: