zondag 29 december 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 50

Doordat ik vorige week geen tijd heb gehad om een instagrampost te plaatsen, zal ik vandaag een instagrampost maken van week 50 en week 51. Ik vond dat er teveel foto's waren om het in één artikel te plaatsen, dus vanavond zal de tweede online komen. Voor nu zal ik alle foto's laten zien van week 51, want dat was een hele leuke week!


Get To Know Me: Instagram, Week 50
Deze week ben ik inkopen gaan doen voor een gourmet voor 11 personen, ging ik een grote schoonmaak houden in mijn kamer, ging ik naar The Hobbit en kocht ik wat leuke dingetjes in het weekendje weg. Lees verder als je nieuwsgierig bent geworden naar de foto's!

Een volledige review over de Metal Glam van Essence hebben jullie nog niet kunnen lezen (helaas). Ik ben al tijden van plan om een review te schrijven, maar iedere keer komt het er niet van en dat vind ik ontzettend jammer. Zeker omdat de lakjes perfect lakken in één laag, maar heb ik gewoonweg geen tijd gehad om dit te doen. Dus een review hiervan vinden jullie deze week nog. Mochten jullie twijfelen over deze TE, gewoon kopen. Hij is fantastisch en je zal niet teleurgesteld worden!
Ook plaatste ik deze screenshot van de nieuwe Catrice LE, ik ben wel een beetje teleurgesteld door de kleuren. Catrice brengt de laatste tijd heeeeeeel veeeeeel dezelfde kleuren uit maar dan een tintje lichter of donkerder, meer blauw of minder blauw. Helaas, want Catrice kan soms hele gave collecties maken. Ik ben een beetje teleurgesteld, maar wie weet!
Ook kwam The Sound Of Music die week online. Dit is voor mij een van dé Kerstiflms van het jaar. Super leuk om met de familie te kijken, het blijft een geweldige film en het maakt niet uit hoe vaak je hem kijkt of hoe oud je bent!
Voor het weekendje weg met de familie zou ik het eten regelen voor het gourmetten. Als je normaal met zes personen bent, is het al ontzettend veel om te regelen en heb je soms nog wel wat hulp. Laat staan voor 11 mensen eten regelen en dan alleen, tja dat kostte nogal wat tijd dus die donderdag ben ik dat gaan doen en dit is uiteindelijk de hoeveelheid geworden.
Omdat mijn familie uit Australië deze week zou komen, had mijn moeder mij vriendelijk verzocht mijn kamer op te ruimen. Het moest al een tijdje grondig opgeruimd worden, maar je kent het wel. Dan heb je wel weer iets beters te doen, je hebt het druk of je hebt geen zin. Nu kon ik er niet meer onderuit en ben ik alles op gaan ruimen. Op zich was het geen megarommel, maar moest alles gewoon een stuk leger kunnen en een stuk netter. Resultaat: drie plastic tasjes aan inhoud weggegooid en vier plastic tasjes weggedaan. Ik ben super trots op mezelf, jeej!
En op donderdagavond gingen ik, mijn vader, broertje en mijn vriend naar The Hobbit. We wilden hem al een tijdje graag zien en ook dit kwam er niet van. Ik moet zeggen dat ik hem wel goed vind, maar ik best wel een beetje teleurgesteld. Ik vond hem iets te langdradig!
En vrijdag was het uiteindelijk zover voor het weekendje weg! Terwijl iedereen geduldig op het eten aan het wachten was, was ik als een gek alles klaar gaan maken en klaar gaan zetten. We waren rond vijf uur/half zes in het huisje en rond zes uur ben ik het eten gaan maken. Uiteindelijk gingen we pas rond half acht eten, haha! Gelukkig kreeg ik wel een beetje hulp.
En als laatste foto heb ik deze voor jullie. Altijd als ik op vakantie ga of een weekendje weg ben, probeer ik in die buurt een nagellakje te scoren van een merk dat ik niet ken of eentje die ik gewoon ontzettend mooi vind. Op deze manier denk ik dan iedere keer terug aan de vakantie! Daarnaast vond ik nog twee hele leuke imageplates voor weinig geld en wat papillotten voor vrij weinig geld. Voor alledrie de producten samen was ik maar €5,- kwijt! Dat vind ik best wel weinig.


Dat was het voor week 50. Week 51 zal vanmiddag/vanavond online komen. Ook die week heb ik genoeg foto's gemaakt en kan ik niet wachten ze jullie te laten zien. Wat vind jij van deze foto's en hoe is jouw week verlopen? 
P.S. Doen jullie al mee met mijn eerste winactie?

2 opmerkingen: