zaterdag 29 december 2012

Review: Miss Sporty Metal Flip

In het gips zitten heeft vele nadelen. Zo moet je ineens dingen anders doen dan je normaal gewend bent (denk maar aan aankleden, eten etc.) en zijn er ook veel dingen die je niet meer kan doen. Een van die dingen is swatches maken op mij eigen nagels. Vandaar dat ik het ook even iets anders aanpak dan normaal. Onder elke swatch heb ik een nude kleurtje aangebracht zodat jullie een idee kunnen hebben hoe de lakjes eruit zien op 'normale' nagels. 
Hoewel het ook vele nadelen heeft, heeft het ook vele voordelen. Ik word namelijk enorm verwend (en dat terwijl ik nog niet eens jarig was!) en heb al een aantal leuke producten gekregen. Ik heb drie super mooie nieuwe leuke metalliclakjes gekregen van Miss Sporty die sinds kort in het assortiment zitten. Er zijn er totaal vier, maar het was een 2+1 gratis aanbieding en ik kreeg ze van mijn lieve vriend. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van deze lakjes en dat ze zeker de moeite waard zijn om te kopen. 


Review: Miss Sporty Metallic
Voor degene die niet bekend zijn met Miss Sporty, dit is een merk dat je bij vrijwel alle Etosfillialen kan kopen en een erg budgetmerk is. Alle lakjes kosten slechts €1,99 en hebben een inhoud van 7ml. Ook is het uiterlijk van deze lakjes eigenlijk altijd hetzelfde, de dop mag nog wel eens van kleur veranderen. Van links naar rechts zie je op de foto: 040, 020, 030. Miss Sporty kent helaas geen namen, enkel nummers.

Miss Sporty: 020
Als eerste hebben we dit mooie lakje, Dit is een prachtige lak met een lichtroze kleur als boventoon. Dit is de kleur die je als eerste ziet. Daarnaast zie je nog een lichtblauwe kleur er bovenuit komen. Het lakje dekt in zo'n twee tot drie lagen en duurt even voordat deze droogt. Dit is denk ik wel mijn favoriet! Bij deze geen nudelakje als basis gebruikt.

Miss Sporty: 030
Dan hebben we dit mooie lakje nog. Dit is eigenlijk het tegenovergestelde lakje van hierboven. Deze heeft een mooie zachte blauwe glans met paars er doorheen. De dekking is eigenlijk hetzelfde als bij bovenstaande lak.

Miss Sporty: 040
Dit vind ik de meest bijzondere van de drie. Het lakje dekt mooi in een laag en heeft iets aparts. Ik vind de kleurencombinatie erg mooi en het doet me echt denken aan een mooie metallic nagellak. De kleuren paars en groen zie je duidelijk en is een prachtige combinatie.


Facts:
Merk: Miss Sporty
Naam: Metal Flip
Inhoud: 7ml
Prijs: €1,99
Verkrijgbaar bij: Etos
Dekking: 3 lagen
Droogtijd: Per laag zo'n 3-5 minuten.
Makkelijk te verwijderen: ja
Makkelijk aan te brengen: ja
Glitter/Gloss/Matt: Metallic/Duochrome


Ik moet zeggen dat ik een beetje gemengde gevoelens heb over deze collectie. De dekking van sommige is niet mooi, maar tja ze kosten dan ook maar €1,99 per stuk wat ook geen geld is! De finish vind ik erg  mooi en het doet zeker wat het belooft!

1 opmerking: