woensdag 5 december 2012

Preview: TE, Essence Snow Jam

De ene Trend Editie ligt nog maar net in de winkel of de volgende is alweer bekend. Vanaf januari zal dan ook Essence eindelijk haar schappen vullen met de winter producten. Dit keer met een Trend Editie genaamd Snow Jam! Kijken jullie mee?
Snow Jam is een ideale collectie als je van frisse tinten houd, zelf ben ik er eigenlijk geen fan van en vooral niet vanwege het uiterlijk van de vier lakjes in de collectie. Deze hebben hetzelfde uiterlijk als de Colour&Go lakjes, wel erg jammer!

Trend Editie: Snow Jam
Zo zien de lakjes er dus uit voor deze Trend Editie. Zoals ik al zei vind ik het erg jammer dat ze zo'n 'standaard' uiterlijk hebben! De namen van de lakjes zijn als volgt: 1) Goofy-Blue, 2) Lilac Is My Style, 3) Life Is A Freeride, 4) Top Of The Ice-Stream.
Ook weer erg jammer dit, de namen vind ik nou niet bepaald spetterend of origineel klinken! Jammer!!!
Toch zal ik zeker in januari even een kijkje nemen, misschien verrassen de lakken mij wel. Net als de collectie van Fantasia;). 

De lakjes zulen €1,69 gaan kosten en zijn vanaf januari tot en met februari verkrijgbaar in verschillende Kruidvatfillialen! Wat vinden jullie van deze Trend Editie? Ik vind het zelf niet zo erg spectaculair! 

2 opmerkingen: