zondag 30 december 2012

Preview: gekregen cadeaus; Kerst, B'day etc.

Afgelopen maand ben ik enorm verwend door iedereen. Naast het feit dat het Kerst was en Sinterklaas ben ik 28e ook nog jarig geweest! Jaa ik ben alweer 21 geworden;).  Ook heb ik verschillende cadeaus gehad doordat ik in het gips zit (het gaat nu vrij goed, kan vrij veel weer doen en word minder snel moe!). Het leek mij wel leuk jullie te laten zien wat ik allemaal gekregen heb. Ook laat ik een paar dingen zien die ik gekocht heb, maar nog niet binnen heb!
Ik zal even per merk laten zien wat ik gekregen en waar je het kan halen (als dit nog mogelijk is). De prijs weet ik niet overal van, doordat ik het dus gekregen heb! Kijken jullie mee?


Gekregen cadeaus
Zoals je ziet is het behoorlijk veel wat ik bij elkaar heb gekregen! Er zitten dingen bij die ik normaal gesproken niet echt zou bespreken (Zoals de Essie nagellak), maar mochten jullie iets zien dat gerievewd moet worden dan hoor ik dat natuurlijk! Merken die je onder andere voorbij ziet komen zijn: MAX (and More), Rimmel London, Essie, Essence, Gosh, BK, Etos, Miss Sporty en Pupa! Bereid je dus maar vast voor op een lang artikel.

MAX (&More)
Al eerder heb ik jullie verteld over de leuke MAX&More stempelsetjes. Voor zover ik weet zijn er drie beschikbaar en ik had dit setje nog niet. Daarnaast zien jullie ook twee lakje: 105 Gold en 207 Purple Sky. Deze had ik gekregen van mijn moeder voor de dag van de operatie om mij op te vrolijken! Het stempelsetje is verkijgbaar bij de Action voor €0,99 en de lakjes €0,49 per stuk. Hier en hier kan je artikels lezen over de stempelsetjes van de Action.

Pupa Bubble Mania, Kit 2x
Toen ik net mijn pols/arm gebroken had wilde mijn vriend me opvrolijken en gaf mij deze leuke setjes van Pupa. Ze doen me denken aan de setjes van Ciaté (Caviar Manicure), maar zijn stukken goedkoper slechts €12,95 per setje. In dit setje zit een nagellakje en een potje met 'Bubbels'. Ik heb de kleuren wit met witte bubbels gekregen en roze met multi-bubbels! Ik bene erg blij mee. Deze waren tijdelijk verkrijgbaar bij de DA! Ook leuk, daar waar de bubbeltjes zitten op de verpakking voel je ook reliëf!

Nail Art Kits (Etos)+Miss Sporty en Essie
\
Naast een heerlijk ruikende handlotion en lekker nootjes (jaaa ik ben gek op noten!), heb ik deze leuke setjes nail art kits gekregen van mijn schoonzus voor mijn verjaardag! Hoe lief??? De kit met kerst kleuren (rood,goud,zwart) was slechts tijdelijk verkrijgbaar. Misschien heb je deze nail art kits als voorbij zien komen op andere blogs. Ze zijn namelijk erg populair. De prijs zou ik even niet weten. Daarnaast heb ik ook nog van mijn vriend drie lakjes van Miss Sporty gehad. Deze kosten €1,99. Meer kan je hier lezen. Ook heb ik nog een prachtig lakje van mijn broer en zus gehad van Essie. Echt werkelijk waar prachtig! Dit lakje heet Beach Bum blu (nr95).. Deze koste €10,00

Essence Stamping Kit en Pigment
Zoals jullie wel weten ben ik grote fan van Essence. De imageplates die zij hebben zijn erg goed van kwaliteit en zodra er nieuwe zijn in de collectie koop ik ze ook. Helaas was deze nieuwe alleen verkrijgbaar in een setje en vond ik €2.50 iets te veel geld om aan uit te geven. Gelukkig had mijn lieve vriend deze hint begrepen en mij dit cadeau gedaan voor Sinterklaas. Een van mijn beste vriendinnen had deze pigment gehaald, aangezien ik hem zelf iets te duur vond om te halen leek het haar leuk mij deze cadeau te doen en dat was het ook! Deze Pigment kostte €2,50 en is niet meer verkrijgbaar (misschien in de opruimbakken). De naam is overigens: 03, A Piece Of Forever.

Gosh en Rimmel London
Toen ik dit pachtige lakje van Gosh cadeau kreeg (NR 549, Holographic Hero) wist ik niet wat me overkwam! Deze stond al zo lang op mijn verlanglijst en eindelijk had ik hem. Dit is werkelijk waar een van de prachtigste lakken ooit en was helaas tijdelijk verkrijgbaar. Normaal kostte deze €4,95 en mijn vriendin had hem gekocht voor €1,00:|. Naast Gosh had ik ook twee mooie Rimmel London lakjes gehad voor mijn verjaardag (van iemand anders). Eentje daarvan zullen jullie ongetwijfeld al vaker voorbij hebben zien komen, Rimmel Precious Stones (001, Diamond Dust). Werkelijk waar een prachig lakje! Ook heb ik een prachtig paars/roze lak gekregen genaamd 307, Grape Sorbet. Deze heeft dezelfde finish als het Essie lakje.


Ebay aankopen
Tja, zelf heb ik ook wat gekocht op Ebay. Slechts het bovenstaande lakje heb ik binnen gekregen. De rest is nog onderweg. Dit mooie Glow-In-The-Dark lakje heb ik zelf voor $1,99 gekocht zonder verzendkosten bij deze eigenaar.  Inmiddels is de prijs veranderd, dus ik zou even goed door zoeken. Het is een prachtig kleurtje!
Hexagonglitters wilde ik al eeen tijdje hebben, maar kon nooit echt iets vinden voor een leuke prijs. Tot vandaag! Deze glitters kosten $2,83 voor 12 potjes en is hier te koop. Daarnaast heb ik deze cabochons gekocht voor het maken van mijn eigen nail art ringen! Deze kan je hier kopen voor $1,70. 

Als laatste heb ik nogm Velvetpowder gekocht voor de leuke Velvetnails! Als ik ze beginnen heb zal ik een tutorial plaatsen. 12 van die potjes kan je hier kopen voor $2,99.

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik heb best veel gekregen als ik zo eens alles bij elkaar optel, naast deze dingen heb ik namelijk ook nog oorbellen, geld, handlotion, producten van de Lush, zeepjes en meer gehad!! Wat hebben jullie afgelopen maand gegeven/gekregen?

2 opmerkingen: