maandag 3 juni 2013

Update blog! Betreffende Pagina's e.a.










Hallo lieve meiden,
Ik ben vandaag druk bezig geweest met het ordenen van mijn blog. Dit was ook wel weer eens nodig na een lange tijd niet actief te zijn geweest. Zo heb ik wat reacties verwijderd (spam) en heb ik een andere manier van reacties plaatsen ingesteld (laat me weten of het jullie bevalt). 
Daarnaast is er ook nog een kleine update betreffende de pagina's. 
Er is één pagina bijgekomen: NOTD'S. Hierin staan de Nail Arts, waar ik NOTD's van gemaakt heb. Om het ordelijk te houden heb ik hier en bij de Nail Art Pagina gebruik gemaakt van één en dezelfde grootte. Dus afhankelijk daarvan staat het bij Nail Art of NOTD. 
De NOTD pagina kan je hier vinden. 
Ook heb ik de pagina Nail Art weer eens geupdated. Dit was wel weer eens nodig! (inmiddels waren er best wel wat tutorials bijgekomen. Deze staan er allemaal weer bij).
Er zijn nog dingen waar ik mee bezig ben met bewerken/aanpassen/maken. Echter dit komt (hopelijk) binnenkort allemaal wel weer. Voor nu is het alleen even dit.
Laat me weten wat jullie ervan vinden! 

XOXO Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten