vrijdag 7 juni 2013

Review: Action Glitterstenen en studs

In de shoplog die deze week online is gekomen, liet ik jullie ook een aantal producten zien die ik in de Action heb gekocht. Enkele van deze producten waren twee wheels die ik tegenkwam. Deze wheels liggen bij de Hobby-afdeling (daar kijk ik ook nog wel eens rond, omdat ik daar nog wel eens leuke dingen tegen kom) en kosten €2,00 per stuk. Een beetje prijzig, maar je krijgt er wel een grote hoeveelheid voor terug. Met prijzig bedoel ik in vergelijking met bijvoorbeeld Ebay. Ik heb er twee meegenomen voor jullie en deze zal ik uitgebreid reviewen!
Zoals ik al zei heb ik er twee in huis genomen. Eentje met leuke studs en eentje met rhinestones. Heel handig, op de verpakking staat het formaat van deze steentjes. Op die manier weet je zeker of het niet te groot is.


Review: Action Glitterstenen en Studs
Zo ziet het er op het eerste gezicht eruit. Het is standaard verpakt en dicht geniet. Daarnaast zitten ze ook in standaard wheels die gebruikt worden voor nail art dingetjes. Niks mis mee, die doosjes zijn al gauw €0,50 per stuk. Open gaan ging gemakkelijk, je trekt het gewoon kapot bij de nietjes en danweet je dat het gemakkelijk gaat.

1) Rhinestones SS6
Een groot voordeel van deze setjes, ze hebben allemaal een nummer (staat rechts onderin), soms ook de grootte erbij. In dit geval kunnen de steentjes variëren van 1.9mm tot 2.0mm. Er zijn in totaal twaalf vakjes, maar slechts 11 verschillende steentjes. Op mijn nagels heb ik twee lagen aangebracht van de NYC, 236 Greenwich Village (te koop bij de Kruidvat) en de Essence Quick Dry Topcoat. Ik heb alle kleurtjes aangebracht en ik ben fan! ze blijven goed zitten (Als je ze aangeduwd hebt en gewacht hebt op het drogen van de topcoat)..
De kleurtjes vind ik leuk, het brengt makkelijk aan en het blijft goed zitten. Het is zeker een leuk dingetje en ideaal voor meiden die niet online mogen bestellen. Ik ben positief over deze steentjes!


2) Studs, SS10
Toen ik deze tegenkwam, wist ik meteen dat deze in mijn mandje zou belanden. Ik houd van Studs, op kleren, schoenen en zelfs op je nagels. Al een tijd geleden liet ik jullie deze NOTD zien. Hier was ik ook tevreden mee, alleen vond ik het jammer dat ze er snel af gingen. Dit had er mee te maken dat je ze echt goed op je nagels moet duwen zodat ze gelijk zijn met je nagels.
Er waren twee varianten studs, maar ik had deze mee genomen. Gewoonweg, omdat ik deze het leukst vond. Er zitten drie soorten in: sterretjes, vierkantjes en rondjes. Ze verschillen van kleur (zilver, goud en rosé). Het aanbrengen gaat makkelijk en doordat de studs al enigszins rond van vorm zijn. Hecht het makkelijk aan de nagellak, blijft het goed zitten en stevig. Ik ben wel fan van deze studs!!


Mijn mening: Ik zou ze zo weer kopen, zeker voor de kwaliteit zou ik het niet laten liggen. Al hoewel het op Ebay goedkoper kan zijn, vind ik dit toch fijner. Als je via Ebay iets bestelt, moet je vaak lang wachten. Dit is ook ideaal voor meiden die dit toch in huis willen hebben. Het blijft goed zitten.
Voordeel:  Gemakkelijk te krijgen, grote hoeveelheid, leuke kleuren en variaties, blijft goed zitten.
Nadeel: Eigenlijk vind ik alleen de prijs ee nadeel, verder heb ik niks negatiefs te zeggen!

7 opmerkingen:

  1. Klinkt als super steentjes, ik had ze wel gezien! Maar hier had ik niet aan gedacht!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hier ga ik zeker eens voor kijken! Vooral die rhinestones :-)
    P.S. Volgens mij heb je de foto's verkeerd om bij de tekst. Je begint met de rhinestones maar op de foto zie je studs, hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Ik had het gezien. Dank je voor het melden, heb het nu goed gezet;)

      Verwijderen
  3. Ik heb vandaag nog met deze wielen in mijn handen gestaan maar heb ze niet meegenomen, ik heb veel nail art spullen die ik nauwelijks gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die met die studs ga ik halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik stond er laatst ookal mee in mijn handen en dacht dat kan niet op je nagels haha en een paar dagen dus toch gehaald maar nu heb ik een vraagje doe jij het er met lijm op of anders?

    BeantwoordenVerwijderen