woensdag 5 juni 2013

Mijn top 5: Holografische nagellak

Wie mij al een tijdje volgt, weet dat ik een zwak heb voor glitters. Deze mensen zullen ook wel weten dat ik een nog grotere zwak heb voor holografische lakjes. Zeker als ze lekker budget zijn! Vandaag laat ik jullie mijn top 5 holografische budgetlakken zien! Enjoy ^^.

Doordat ik een grote zwak heb voor dit soort lakjes, was het lastig te bepalen wat nou precies mijn top 5 was. Hier heb ik vooral gekeken naar het aanbrengen, de kwaliteit, hoe het eruit ziet etc. 


Mijn Top 5: Holografische nagellak

5) Art de Lautrec, 08B
Art de Lautrec is een mooi budgetmerk, dat (voor zover ik weet) alleen via webshops te koop is. Zelf heb ik een grote bestelling geplaatst via Alice&Jo en hier waren toen de lakjes voor €0,99. Deze lak heeft een bruine basis en heeft ontzettend mooie holo glitters erin zitten. Ik zou hem zelf eerder gebruiken als topcoat dan als gewone lak. De lak brengt prettig aan en heeft een inhoud van 12ml (jeej!)

4) Catrice, 420 Dirty Berry
Er is gewoon weg één simpele reden waarom dit lakje op nummer 4 staat. Dat komt doordat ik hem al een aardige tijd heb en er een soort van op uit gekeken ben. Dit is een ontzettend mooie paarse holografische nagellak die in twee lagen dekt. Het is van de oude collectie van Catrice, dus je moet met geluk deze nog tegen komen. Als je hem nog ergens vindt, is deze €1,25 voor een inhoud van 10ml. Kijk hier voor de shoplog.

3) Kleancolor: 94, Holo Chrome

Op een zeer verdiende derde plek staat dit prachtige lakje van Kleancolor. Ik ben onwijze fan van dit merk en zou het liefste alle lakjes in huis hebben. Ook vind ik de prijs best mee vallen (Ik had deze gekocht voor €2,99 en normaal zijn ze €3,50 voor een mooie inhoud van 15ml. Zelf heb ik deze gekocht op de website van Trendilicious.nl gekocht en sinds ik ze bezit ben ik helemaal verkocht. De lak brengt prettig aan, het uiterlijk is ontzettend mooi, droog snel en het heeft alles wat je maar wil! De reden dat deze op nummer 3 staat bij en niet op 1? Simpel, het is alleen te verkrijgen via websites en de andere lakjes die komen vind ik nóg mooier. Kijk hier voor de review.

2) Kiko: 402
Dit mooie pareltje kocht ik in Duitsland voor €1,50 in de bak van de aanbiedingen en sinds ik deze bezit, kan ik niet zonder. Het is een prachtig rode holografische nagellak. Leuk uiterlijk, maar de applicator vind ik iets minder. Vandaar dat deze ook niet op nummer 1 staat. De dekking is nagenoeg wel perfect. Ook staat deze niet op één omdat je het alleen in het buitenland kan kopen. Kijk hier en hier voor de artikelen die ik er over geschreven heb.

1) HEMA: Holografische Topcoat, 53
En op een welverdiende eerste plek staat deze prachtige lak. Ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de groene variant, maar ik vind deze nog net iets mooier het holografische effect weergeven. De dekking is niet helemaal geweldig en heeft zeker twee lagen nodig. Deze lak kost €3,75 en is te koop bij de HEMA. Doordat deze zo gemakkelijk te verkrijgen is en doordat het een pareltje is. Verdient deze het om op de eerste plek te komen. Door de grote hoeveelheid aan glitters is deze lastig mooi te fotograferen, maar geloof me. Glitteren doet hij als de beste!

Naast deze lakken heb ik zeker nog meer lakjes. Zo heb ik ze van Essence, Golden Rose en meer van de HEMA en Kleancolor. Wat is jouw favoriete holografische nagellak? 

7 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes! Holo Chrome vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favorieten zijn Color Club, Hits en China Glaze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhja Colour Club heeft inderdaad ook prachtige hololakjes. Helaas heb ik ze zelf nog niet kunnen bemachtigen, net als de china glaze lakjes! Hits ken ik niet. Ben ik wel erg nieuwsgierig naar:)

      Verwijderen
  3. Leuke lakjes zeg!
    Ik wil er graag nog een van de hema!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ik wil ze allemaal! Alleen moet de portemonnee dat wel toelaten;)

      Verwijderen
  4. Ik ben dol op Dirty Berry en de holografische Hema lakken! Ook staat Holographic Hero op mijn favorietenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen