zondag 9 juni 2013

The nails of... Ke$ha

The nails of... is een rubriek waarbij ik eens in de zoveel tijd nail arts laat zien en bespreek van bekende mensen. Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar celebs doen rustig mee aan de nail art trend en hebben soms de meest waanzinnige (en meest bizarre) nail arts op hun nagels (en in Gaga's geval, ook op haar handen). Vandaag bespreek ik met jullie de nagels van Ke$ha. 

Als je denkt aan Ke$ha, denk je aan vele dingen. Wat er in mij op komt als ik aan haar naam denk, denk ik aan brutaliteit, eigenwijs, gaat haar eigen gang, trekt zich niets aan van wat anderen van haar vinden, muziek en ga zo nog maar even door. Zullen haar nagels net zo zijn als hoe zij zelf is als karakter? Of zal het juist compleet anders zijn? ten slotte zeggen nagels veel over hoe jij bent als persoon. Let's find out!


The Nails Of.... Ke$ha
1) Een zeer gedurfde nail art
Uhmm, tsja wat kan ik hier over zeggen? Ik denk dat deze nail art toch wel goed weergeeft wie Ke$ha is. Wie anders zet het woord Penis zo neer op haar nagels? Om nog maar te zwijgen over haar andere nagels. Heel opvallend of juist rustig, een beetje apart (maar dat zijn we ook wel van haar gewend). Wat vinden jullie van deze nail art?

2) Colourful mix nail art
Ook nu geldt weer dat haar nagels erg opvallend zijn en zeker niet eentonig. Iedere nagel ziet er weer anders uit, bevat veel kleuren en heeft geen vast patroon. Je zou haast denken dat ze haar nagels laat doen zonder dat ze er over nadenkt wat ze er op wil hebben. Ik vind het overigens wel een bijzondere nail art, alleen ben ik niet zo'n fan van de puntige uiteindes. 

3) Animal Print Toe nail art
Volgens mij houd Ke$ha wel van een printje dat lijkt op de huid van een dier. Dat blijkt wel op hoe haar teennagels eruit zien. Niet alleen haar vingernagels zijn dus belangrijk voor haar, maar ook haar teennagels. Deze nail art vind ik overigens HOT, jullie?

4) 3D Extravaganza nail art
Apart, opvallend, extreem. Dat zijn toch wel woorden die in mij opkomen als ik deze nail art zie. Dat geldt overigens ook als ik Ke$ha soms er bij zie lopen. Deze nail art weergeeft prima hoe zij is. Like or dislike?

5) Dramatic 3D Silver nail art
Naast haar make-up, doet ze ook altijd graag iets unieks met haar nagels. Dat blijkt nu wel met deze nail art die ze gebruikt heeft als cover voor haar nummer We R Who We R. Totally Ke$ha right? Ik vind het hele bijzondere nail art, maar of ik het zou gaan dragen? Dat weet ik nog net zo niet.


Ik denk ik dat ik wel kan zeggen dat Ke$ha haar persoonlijkheid goed weergeeft op haar nagels. De nagels zijn erg uniek, opvallend, apart en brutaal. Ze omschrijven heel goed wie zij is als persoon en ik hoewel ik het zelf soms net iets té vind, heb ik altijd respect voor mensen die gewoon hun eigen ding doen en zich niks aan trekken wat anderen ervan vinden. 
Wat vinden jullie van deze nail arts? 

5 opmerkingen:

  1. ik vind het extreme wel gaaf maar niet voor elke dag XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn wel gaaf, maar een beetje té

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er tof uit! maar wel extreem!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het super gaaf! Het lijkt me alleen niet zo handig als je dingen moet open maken etc. haha!

    BeantwoordenVerwijderen