woensdag 12 juni 2013

Review: BornPrettyStore Imageplate, M65

Zo nu en dan heeft de webwinkel genaamd BornPrettyStore regelmatig leuke aanbiedingen voor slechts $0,99 en zo kwam ik laatst een aantal leuke imageplates tegen die ik graag met jullie wil delen.

Normaal gesproken zijn de imageplates al redelijk goedkoop bij BPS (zoals ik de website graag noem, vanwege de lange naam) en nu was deze nog goedkoper voor slechts $0,99 inclusief verzendkosten.


Review: BPS Imageplate, M65
Dit is de eerste die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Het bevat vijf afbeeldingen en de imageplate is rond. Vier van deze afbeeldingen zijn de zo genoemde full nail afbeelding. Eentje is een wat kleinere afbeelding.

Het uiterlijk
De imageplate komt geleverd in een leuk plastic zakje en is eenvoudig te openen door aan de achterkant de sticker los te maken. Als de imageplate er eenmaal uitgehaald is merk je dat het een blauwige laag bevat. Vergeet deze niet te verwijderen, dit is namelijk een beschermende folie die gemakkelijk stempelen voorkomt. Zelf vijl ik altijd de randjes nog om deze makkelijker vast te pakken en in je vingers te snijden. Dat is echter niet nodig, maar doe ik zelf wel.


De Afbeeldingen - Eerste indruk
Zoals ik al eerder vermeldde zei ik dat er vijf afbeeldingen op de imageplate stonden. Mijn eerste indruk was zeer positief en het deed me ook denken aan een KONAD imageplate (ik weet alleen even niet meer welke). De kwaliteit zag er ook prima uit, alleen voelde het erg licht aan. Ook merkte ik op dat de afbeeldingen niet heel erg diep waren en hier had ik even mijn bedenkingen bij, maar zou het stempelen mij op andere gedachten brengen? Dat wilde ik wel even uitproberen.

De Afbeeldingen - Testen
Als basiskleur nagellak heb ik gebruik gemaakt van slechts één laagje van Catrice LE NEONaturals, C05 Have A Good Day om het contrast goed weer te geven met het lakje van Art De Lautrec. Van dit merk heb ik gebruik gemaakt van nummer 41, een bruine nagellak met goudkleurige shimmer door de lak. Dit is een mooie kleur om goed mee te stempelen en dit waren ook twee kleurtjes die ik weinig tot nooit gebruikt had. Tijd om uit te testen dus!!
Op de stempel zie je dat de afbeelding er best goed vanaf komt. Hier en daar had het nog iets beter gekund, maar over het algemeen best wel goed. Vervolgens heb ik het op mijn nagels aangebracht en kan je de resultaten goed zien. Over het algemeen is het best goed gelukt voor een allereerste poging en ben ik erg tevreden over de kwaliteit van deze afbeeldingen en zijn ze goed te gebruiken voor lange en korte nagels. Ik ben fan van deze imageplate

Mijn mening: Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze imageplate al was ik zelf een beetje sceptisch in het begin. De afbeeldingen zijn leuk en origineel, maar zijn niet heel diep gegrafeerd en dat kan soms er voor zorgen dat de kwaliteit iets minder goed is. Verder is de prijs die ik er voor betaald heb prima en de normale prijs ($2,99) is ook wel te doen. Ik ben wel fan van deze imageplate! Zou ik deze weer kopen? jazeker!
Voordelen: Relatief goedkope prijs, mooie afbeeldingen, doet wat het moet doen. 
Nadelen: Scherpe randjes, minder diep gegrafeerd.
Cijfer: 8/10

Zijn jullie bekend met de producten van BPS? Wat is jullie ervaring met deze website en de imageplates hiervan? Laat me ook weten wat jullie mening is over deze imageplate!

3 opmerkingen:

  1. deze heb ik zelf toevallig ook, vind die plates van BPS echt niet slecht :3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ze zijn ook mooi! BPS heeft echt heeeeeel veel mooie imageplates!

      Verwijderen