dinsdag 4 juni 2013

What's In My Stash: W7 nagellak

What's in my stash, een nieuwe categorie op mijn blog. Het is een soort variant op what's in my bag, waarin mensen laten zien wat er in hun tassen zit. In dit geval laat ik niet zien wat er in mijn tas zit, maar in mijn stash. Op deze manier wil ik laten zien welke merken en welke kleurtjes ik allemaal heb! Mocht ik van één merk (zoals Essence en Catrice) veel hebben, wordt dit uiteraard in delen opgesplitst. Vandaag presenteer ik met trots.... What's in my stash: W7 nagellak!

De lakjes die ik jullie laat zien zijn van het merk W7 en zijn te koop bij de Op=Op Voordeelshop en kosten €2,95 per stuk. Echter als je er twee koopt zijn ze samen €5,00. Ze hebben een inhoud van 15ml per lakje (lekker veel dus én ook nog eens goedkoop) en hebben zowel een naam als nummer. De volgorde die ik aanhoud is op basis van nummer. Kijken jullie mee???? (p.s. voor alle foto's geld: links zonlicht, rechts flits).


What's in my stash: W7 nagellak
In totaal heb ik zes lakjes die ik jullie vandaag laat zien. Dit zijn tevens al mijn lakjes van W7. De bijbehorende artikelen die ik er over gemaakt heb (als ik dat al heb gedaan), zet ik er bij. van links naar rechts zijn het de volgende lakjes: 1) 71, Cosmic Purple; 2) 96 Mosaic, 3) 97, Lava Flow; 4) 129, Space Debris; 5) 138, Aqua suede; 6) 140, Pink Suede. 


71) Cosmic Purple
Cosmic Purple is het eerste lakje in het rijtje en ook een van de eerste lakjes die ik kocht van dit merk. Tenminste samen met Lava Flow. Cosmic Purple, de naam omschrijft het lakje ontzettend goed. Het bevat een leuke variant aan blauwe en paarse glitters, waarbij de paarse glitters overduidelijk heersen. Verbazingwekkend genoeg dekt het glitterlakje in twee laagjes. Brengt gemakkelijk aan, droog redelijk snel. Een nadeel, het verwijderen gaat wat minder prettig. Kijk hier voor de bijbehorende shoplog. 

96) Mosaic
Dit lakje is een soort variant op Lava Flow (zie hieronder), alleen heeft het andere kleuren. Deze dekt bijzonder genoeg al bijna perfect in één laag, een tweede laag maakt het net iets mooier. Het heeft een yoghurtachtige blauwe basis, met twee varianten ronde glitters: goud en donkerblauw. Droogt snel en brengt gemakkelijk aan. Een zeer uniek lakje. Kijk hier voor de bijbehorende shoplog/review. Ook heb ik deze gebruikt bij 'Mooie Combinatie': Catrice en W7.

97) Lava Flow
Dit is denk ik wel de meest bekende van de W7 lakken en ook dé reden waarom ik fan ben van deze lak. Het doet me denken aan China Glaze It's A Trap-Eze, alleen net iets anders. Ook deze dekt mooi in twee laagjes. Aanbrengen gaat gemakkelijk en het verwijderen redelijk. Deze lak bestaat uit een soort yoghurtachtige witte basis met daarin verspreid, rode en donkerblauwe glitters. Rode glitters overheersen hier wel. Het is een originele lak en moet je zeker in je stash hebben! Kijk hier voor de bijbehorende shoplog.

129) Space Debris
Nadat ik erg enthousiast was geworden over de lakjes van dit merk. Was dit lakje toch wel een soort teleurstelling. Het is een mooi lakje qua uiterlijk, maar daar blijft het ook wel bij. Het is een rood/roze glitterlak met enkele holografische glitters erdoor heen. Ik had al van te voren verwacht dat het niet zo geweldig mooi zou zijn als in het potje, maar toch.... Ik ben beter gewend! De lak dekt in zo'n drie lagen en heeft een subtiele zachtrode glitterglans met enkele holografische glitters door de lak heen. Duurt even voordat het volledig gedroogd is. Zie hier de shoplog

138) Aqua Suede
Dan heb ik nu twee lakjes waar ik eigenlijk pas sinds deze week de trotse eigenaar van ben. Al een tijdje was ik er nieuwsgierig naar en nu heb ik besloten dat ik deze toch zou kopen. Dit is een lijn van W7 genaamd 'Suede' met daarin allerlei verschillende kleurtjes. Deze drogen een soort matte op en voelen heel apart aan op de nagel als deze goed droog is. Aqua is de blauwe variant op deze lak en heeft wel twee laagjes nodig voor een volledige dekking. Hier is nog geen artikel over geschreven. Brengt gemakkelijk aan, maar laat wel snel strepen achter (indien je rustig aanbrengt, is dit niet te zien). Is ook gemakkelijk te verwijderen. Aan te raden is wel, om geen normale topcoat hierover te doen indien je dit resultaat wil behouden. Een matte topcoat is hier beter voor geschikt. Als je kijkt naar de kleur op de foto's zit deze er net tussenin. 

149) Pink Suede
Om mijn W7 helemaal af te maken heb ik deze nog voor jullie in petto. Hoewel de naam zegt pink, is het niet de kleur roze die je zou verwachten. Het is zelfs iets roder dan roze. De dekking is zeer verrassend goed en dekt ook bijna in één laag. Een tweede laag is nog altijd mooier. Het is hetzelfde effect als bovenstaande lak en ook hier heb ik geen moeite met opbrengen en afhalen. Het drogen duurt wel eventjes. Ook hier is nog geen artikel over. De foto met de flits komt het meest in de buurt van de werkelijke kleur, 


Mijn mening: W7 is een zeer budgetvriendelijk merk. Ze verkopen mooie en leuke lakjes voor betaalbare prijzen. Het uiterlijk is niet zo origineel net als de applicator. Deze doen me denken aan de OPI lakjes. W7 is helaas niet overal te koop, maar als je de mogelijkheid hebt om lakjes hiervan te kopen. Zeker doen, ze dekken meestal goed, brengen fijn aan en drogen snel. Soms zijn ze lastig te verwijderen en een base-coat is zeker niet overbodig.
Voordelen: originele namen, leuke en mooie lakjes, dekt goed, droogt snel, geen onaangename geur.
Nadelen: niet overal verkrijgbaar, is soms lastig te verwijderen en er zitten lakjes bij die niet helemaal prettig dekken/aanbrengen, uiterlijk lijkt veel op de OPI kleurtjes, net als de applicator.

Facts:
Merk: W7
Naam: (zie artikel)
Inhoud: 15ml
Prijs: €2,95 p.s. en 2 voor €5,00
Verkrijgbaar bij: Op=Op Voordeelshop
Dekking: 2-3 lagen (sommige zelf iets meer)
Droogtijd: afhankelijk van de lak, maar minstens 3 minuten.
Makkelijk aan te brengen: ook afhankelijk van de lak.
Makkelijk te verwijderen: redelijk, sommige niet.
Glitter/Gloss/Matt: suède en glitters. 


Zo dat was mijn eerste 'What's in my stash' van mijn blog. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vinden en laat me graag weten of ik er mee door moet gaan. Daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen met dit merk (zijn jullie bekend met dit merk, of totaal niet?). Als laatste wil ik nog van jullie weten welke W7 lak ik zeker nog in huis moet halen! 

6 opmerkingen:

  1. Ik houd echt van W7,
    ik heb zelf de blauwe glitter nagellak ook! Echt prachtig! De suede lakjes zijn erg mooi! Misschien zelf ook mar kopen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. W7 is mijn favoriete merk, ook al heb ik er maar 4 lakken van. De kleuren zijn echt geweldig, ik kan niet wachten tot ik weer bij de Op = Op kom! Dan neem ik zeker de Suede lakjes en Lava Flow mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke lakjes ! vooral die met het 'suede' effect lijken me leuk ! lijkt een beetje op het liqued sand of heb ik het mis ?
    en leuk artikel :)
    ik volg je vanaf nu op bloglovin !
    oh enne : vind je het erg als ik dit ook eens in de zoveel tijd doe ? een what's in my stash ?
    vind het een erg leuke naam en leuk idee namelijk hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je me volgt, heb jij ook een blog? Dan volg ik je terug;) Het lijkt inderdaad een beetje op de 'Liquid-Sand' lakjes, maar zo voelt het niet. Ook vind ik het geen probleem als je het overneemt hoor;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik heb ook een blog ja hihi !
      als je op mijn naam klikt kom je er op !
      oke mooi,dankjewl :)

      Verwijderen