woensdag 10 oktober 2012

Review: H&M Nagellak

Behalve mijn Essence en Kiko-lakjes had ik ook twee H&M-lakjes aan jullie laten zien bij mijn shoplog. Zo nu en dan neem ik eens een kijkje als ik in Rotterdam ben bij de H&M lingerie-afdeling bij de nagellak-afdeling. Zo nu en dan haal ik nog wel eens lakjes eruit die er erg leuk uitzien en zeer redelijk geprijsd zijn (Echt een budget-tip dames!). Lees verder voor de review.
Ik heb een tijdje moeten twijfelen bij het kopen van de lakjes. Ik zag zoveel leuke lakjes liggen, echter had ik niet zoveel geld omdat ik ook nog bij de Sephora langs zou gaan (met de drie voor tien euro aanbieding). Uiteindelijk heb ik besloten toch maar twee lakjes te nemen. Eentje vond ik er zo schattig uit zien, die moest ik gewoon hebben en het andere lakje heb ik gekocht omdat ik een matte topcoat nodig had!

H&M: Gentle Sky en Matte Topcoat
Deze lakjes hebben jullie al in mijn shoplog voorbij zien komen. Ik vond ze er zo schattig uit zien dat ik ze gewoon moest hebben! Vooral het lakje Gentle Sky vond ik er echt té schattig uit zien. De prijzen van deze lakjes waren: €1,95 en €2,95. 
 
Het lakje Gentle Sky viel me een beetje tegen na de eerste laag. Op de linkerfoto zie je het lakje zonder flits en rechts met flits. Op de rechter foto zie je meer sparkles dan links. Het is een groenachtig lakje met een blauwe ondertoon en subtiele shimmertjes. Ik heb besloten om meerdere lagen uit te proberen.  
Na een derde laag was dit het uiteindelijke resultaat. Ik was verbaasd over het feit dat de lak zo snel droogde! Na het aanbrengen van de eerste laag was deze serieus binnen twee minuten droog. Het is echter wel zo hoe meer lagen je aanbrengt hoe langer je moet wachten voor het droogt. Echter denk ik dat het in een kwartiertje wel stootdroog is! Dat is best kort toch? Ook kun je op de bovenstaande foto's de shimmers pas echt goed zien. Vooral rechts met flits, ik ben helemaal fan van dit lakje.
Ik was al een tijdje op zoek naar een matte topcoat die niet al te duur was en goed werkte. Sinds Essence haar matte topcoat uit het assortiment heeft gehaald kon ik daar dus niet meer terecht, toen ik deze tegenkwam moest ik deze natuurlijk kopen! En waauwie! Wat is dit een mooie topcoat. Zeker met bovenstaande combinatie zie je dat alle shimmers compleet verdwenen zijn en dat is natuurlijk ook wat je wil. Als laatste opmerking heb ik nog dat de applicators van beide lakjes echt super prettig werken. Ze zijn vrij klein van formaat en brengen erg makkelijk aan. Ofwel ik ben helemaal weg van deze lakjes!
Conclusie: De prijs en de kwaliteit voor deze lakjes is prima. Het eerste lakje heeft weliswaar drie lagen nodig, maar de prijs is dan ook niet al te hoog. De topcoat doet zijn werk goed en ziet er gewoon prachtig uit. 

Gentle Sky
Facts:
Merk: H&M
Naam: Matte Topcoat
Inhoud: 7ml
Prijs: €2,95
Verkrijgbaar bij: H&M Lingeriewinkels
Dekking: 1 laag
Droogtijd: 5 minuten
Makkelijk aan te brengen: ja
Makkelijk te verwijderen: ja
Glitter/Gloss/Matt: Matt

Matte Topcoat
Facts:
Merk: H&M
Naam: Gentle Sky
Inhoud: 7ml
Prijs: €1,95 
Verkrijgbaar bij: H&M Lingeriewinkels
Dekking: 3 lagen
Droogtijd: eerste laag 2 minuten, daarna 4 minuten per laag
Makkelijk aan te brengen: ja
Makkelijk te verwijderen: ja
Glitter/Gloss/Matt: Shimmers


Wat vinden jullie van deze lakjes?  Hebben jullie ervaring met H&M nagellak? Tot nu toe ben ik er altijd erg tevreden over geweest en hoor je mij niet klagen. Jullie??

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je trouwens een mooie blog! Volgens mij volg ik jou nog niet. Wel jammer, je gebruikt zeker geen bloglovin?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Wat leuk om kennis met je te maken:) Ik heb zeker bloglovin'
      http://www.bloglovin.com/frame?blog=3769142&link=aHR0cDovL215ZmFudGFzdGljbmFpbHMuYmxvZ3Nwb3QuY29tLw

      Verwijderen