zondag 7 oktober 2012

Hot or Not: Mood Nail Art

Het is alweer eventjes een tijdje geleden, maar het is weer tijd voor een 'Hot or Not'. Als je mijn blog regelmatig leest, heb je op mijn wishlist de 'Mood Polishes' voorbij zien komen van de Claire's. Deze zijn op mijn wishlist gekomen doordat ik regelmatig erg leuke nail arts zag van deze zogehete Mood nagellak. 
Wat is nu precies Mood nagellak? Dit is nagellak die je op je nagels aanbrengt en als de warmte verandert, verandert deze ook van kleur. Bijvoorbeeld als je dit in warm water houdt of als je het zelf warm hebt! Denk maar aan die mood ringen die je ooit eens een keertje droeg;) Kijk hieronder voor enkele voorbeelden.

Hot or Not: Mood Nail Art
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
\
9)
10)
11)


Snappen jullie nu waarom ik de Mood nagellak op mijn Wishlist heb staan? Ik vind het echt té gek! Ik ben dan zelf ook echt een voorstander van deze nail arts en zie ze op de een of andere manier steeds vaker vooorbij komen. Wat vinden jullie? Hot or Not?

1 opmerking:

  1. Ik dacht bij je wishlist een beetje van hmm zal wel maar het ziet er echt heel gaaf uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen