zondag 12 oktober 2014

The Nails Of... Kelly Osbourne

Als er iemand de afgelopen jaren een statement gemaakt heeft in de fashion wereld. Dan is het Kelly Osbourne wel. Niet alleen is zij drastisch veranderd met haar haar, make-up en kleding. Nee haar nagels mogen er ook wel wezen. Laten we zien wat haar betreffende nagels is.



The Nails Of... Kelly Osbourne
1) Match it up!
Een stijl die ik vrij vaak terugzie komen zijn deze nagels. De ring die ze draagt is denk ik een favoriet van haar. Deze zie ik namelijk bij meerdere afbeeldingen terug keren. Net als haar nagels, zwart met glitters. Toch vond ik deze bijzonderder, doordat het net even wat anders is dan een standaard French Manicure of vol gelakte nagels. Ja, deze vind ik erg leuk!

2) Cold as ice
Als je haar al zo opvallend van kleur is, dan is het erg lastig om wat met je nagels te doen zonder te vloeken. Als je dan toch iets wil doen wat opvallend is dan kan je witte textured nagellak kiezen zoals Kelly dat heeft gedaan. Ik ben totaal geen fan van de vorm nagels, maar we hebben het over Kelly Osbourne en het misstaat haar totaal niet. 

3) V-shaped manicure
Als je twijfelt of dit haar nagels zijn. Geen zorgen, het hartje op haar pink zegt genoeg. Ook zijn zwarte nagels wel haar signature. Ook dit is toch net even wat anders dan het telkens zwart lakken. Ook vind ik het erg mooi staan bij de jurk die zij draagt op deze afbeelding. Dat maakt het allemaal erg chique!

4) Azature
Als het gaat om Kelly en nagels, dan gaat er bij mij direct een belletje rinkelen. Namelijk de duurste nagellak ter wereld. Kelly heeft daar zeker wel een statement mee gemaakt en voor bekendheid gezorgd. Geen zorgen, het bedrag van maar liefst meer dan 1 miljoen dollar heeft ze aan een goed doel geschonken. Dat zie ik andere mensen nog niet zo snel doen.

5) Always the same
Hoewel de foto vrij wazig is, zal je vast wel gemerkt hebben dat ze weer hartjes op haar nagels heeft. Volgens mij houdt ze daar wel van! Ik zie het vrij regelmatig terug komen. Dit keer alleen in het wit in plaats van zwart. Ook dat zie ik veel terug komen.

Als ik zo naar haar nagels kijk, dan ben ik toch wel verbaasd. Ik had er iets meer van verwacht dan dat ik tot nu toe heb gezien. Iets spannender, iets uitdagender. Toch vind ik het wel bij haar passen. Wat vind jij van Kelly haar nagels?

1 opmerking: