vrijdag 24 oktober 2014

Preview: Essence TE, EMA Rock Out!

Glitter en glamour, een rode loper, de coolste outfits en geweldige optredens. Ze komen er weer aan. De EMA's zullen dit jaar gehouden worden in het Schotse Glasgow gehouden en omdat Essence één van de hoofdsponsors is, komen ze uit met een speciale Trend Editie 'Rock Out' om je alvast in de stemming te brengen voor de muziekoptredens die zullen volgen.


Preview: Essence TE, EMA Rock Out!
Kijkend naar de promo-afbeelding, zie ik vooral veel stoere en toch meisjes-achtige kleuren. Zoals paars, blauw, zwart en roze. Wat zal Essence in petto hebben voor ons?


Essence TE, Rock Out! Nailpolish: €1,99
Ik had gelijk! Essence komt met vier stoere nieuwe kleuren die er erg indrukwekkend uit zien. Het zijn standaard kleuren, maar net even wat stoerder en gewaagder. Ik ben vooral benieuwd naar de meest rechtse nagellak. De nagellakjes heten:
1) 01, Best Rock
2) 02, Best Hip-Hop
3) 03, Best Pop
4) 04, Best Female
Nou de namen hadden wel wat spectaculairder gemogen, maar voor alsnog vind ik het een prima collectie met een prima prijsje.


Essence TE, Rock Out! Gow In The Dark Topcoat: €1,99
Om het nog niet gek genoeg te maken, brengt Essence een zeer speciale Glow-In-The-Dark topcoat uit. Hij doet me erg denken aan die sterretjes die je op je plafond kon doen en waar je 's avonds uren naar staarde voordat je in slaap viel (wat er uiteindelijk voor zorgde dat je een slaap tekort had, haha). Ja ik ben wel erg benieuwd naar deze glowy topcoat! Deze is verkrijgbaar in de naam:
1) 01, Biggest Fan!


Essence EMA Rock Out! Trend Editie is t/m halverwege november verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.
Ja, ik ben erg onder de indruk van deze collectie. De nagellakjes zien er stoer en chique uit en EMA's-proof. Ja, ik ben er wel benieuwd naar!

2 opmerkingen:

  1. Ben wel benieuwd naar de donkerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alleen de roze lak was echt mooi dekkend te krijgen, de rest was super sheer! maar de topcoat was wel weer erg cute met die sterretjes :D

    BeantwoordenVerwijderen